væg-maling
Fra : Andersen

Dato : 17-07-02 18:52

Hej
Jeg skal igang med at dekorere et pigeværelse. Her har jeg lovet (og det var
måske mindre heldigt ) hende at vi skal male nogle bestemte motiver direkte
på væggen. Hvis frihåndstegning ikke er den stærkeste evne man er i
besiddelse af - hvad gør man så ? Nogle der har nogle gode forslag ?

Jette

Fra : Elisabeth

Dato : 17-07-02 19:00

"Andersen" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på væggen. Hvis frihåndstegning ikke er den stærkeste evne man er i
> besiddelse af - hvad gør man så ? Nogle der har nogle gode forslag ?

Find motiverne, få dem kopieret over på en transparant, find en
overheadprojektor, og voilá....op på væggen med motivet!
Hilsen elisabeth