Pølser i Århus
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-07-02 16:14

På en underside til min hjemmeside vil jeg lave en billedkavalkade med
fotografier m.v. af og fra 'filialerne' af Børnenes Kontor i Århus. Altså
pølsevognene som blir sponsoreret af foreningen.

Men jeg er i tvivl om jeg har fået dem allesammen med på filmstrimlen:

Vesterbro Torv
Tordenskjoldsgade
Frederiksbjerg Torv
Rådhuspladsen
Banegårdspladsen
Harald Jensens Plads
Lille Torv
Strøget
Bispetorvet

Ved I om der er flere - og i givet fald hvor?

--
Hilsen: Jørgen / www.hamigen.dk
(mails til mig er minus men)

Fra : Hans Engmark

Dato : 18-07-02 12:16

On Wed, 17 Jul 2002 17:14:15 +0200, "Jørgen Grandt"
<Unstable@ButOnCable.dk> wrote:

>På en underside til min hjemmeside vil jeg lave en billedkavalkade med
>fotografier m.v. af og fra 'filialerne' af Børnenes Kontor i Århus. Altså
>pølsevognene som blir sponsoreret af foreningen.

I følge www.krak.dk

Børnenes Kontor Pølsevogn
Skelagervej 408
8200 Århus N