Værktøjslinierne i OE6
Fra : Homer

Dato : 17-07-02 14:57

Hejsa,

Jeg kører OE6 på XP Pro. Jeg har desuden installeret både Google's toolbar
og Merriam-Webster's "dictionary button". Jeg har arrangeret disse to side
om side med "adresse"-værktøjslinien, så jeg har i alt tre værktøjslinier
med skrivefelter på samme linie. Ovenover er "standardknapperne", og
nederst har jeg så mine "hyperlinks" på en tredje linie.

Men jeg oplever ofte problemer med at de to special-installationer, Google
og M-W. De hopper ned på en separat linie, også selvom værktøjslinierne er
indstillet til at være låst. Jeg kan blot låse op, genplacere dem, låse og
håbe de bliver hvor de er. Jeg har også prøvet at lade værktøjslinierne
være låst op, men resultatet er det samme. Det har i en længere periode
ikke givet bøvl, men nu er det der pludselig igen.

Nogen bud?

VH
Homer

Fra : Michael Boysen

Dato : 17-07-02 19:45

Homer skrev:
> Jeg har desuden installeret både Google's toolbar
> og Merriam-Webster's "dictionary button".

Hej ?!

Hvad er "Merriam-Webster's "dictionary button""? (Kiggede kort på
http://www.m-w.com/ , men jeg kan ikke umiddelbart se, hvad det er for en
sag vi har med at gøre)
Er det en genial "fætter" jeg er gået glip af?

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Homer

Dato : 18-07-02 09:13

Michael Boysen wrote:

> Hvad er "Merriam-Webster's "dictionary button""? (Kiggede kort på
> http://www.m-w.com/ , men jeg kan ikke umiddelbart se, hvad det er
> for en sag vi har med at gøre)
> Er det en genial "fætter" jeg er gået glip af?

Genial? Tjah, jeg bruger den når jeg er i tvivl om et engelsk ord. Ligesom
med Google's toolbar er fordelen, at man slipper for at gå helt ind på
hjemmesiden (hhv. Google og M-W) - man indtaster blot ordet i en allerede
åben browser, men altså i værktøjsliniens felt. Der er mulighed for at
søge betydningen, men også synonymer for det indtastede.

Den *er* inde på hjemmesiden, men de skilter ikke vildt meget med den:
http://www.m-w.com/promos/button/button.htm

Men jf. mit første indlæg, så er du advaret nu! Der er en vis risiko for,
at den ikke bliver hvor den skal? Er der ingen der kender mit problem og
løsningen derpå?

VH
Homer

Fra : Frank B. Daugaard

Dato : 18-07-02 11:31

> Den *er* inde på hjemmesiden, men de skilter ikke vildt meget med den:
> http://www.m-w.com/promos/button/button.htm

ahh du mener nok http://www.m-w.com/tools/toolbar/
og nej de skilter ikke særligt meget med den...

Med venlig hilsen

Frank B. Daugaard
Web Designer

Fra : Homer

Dato : 18-07-02 13:52

"Frank B. Daugaard" <fbd@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> ahh du mener nok http://www.m-w.com/tools/toolbar/
> og nej de skilter ikke særligt meget med den...

Fordømt!
Der var jeg lidt for hurtig - Frank har ret.

VH
Homer