REPATATION AF LASERPRINTER OKI 8 IM
Fra : Pioneer

Dato : 17-07-02 11:53

FEJL ved papirfremføring. Papir sætter sig fast i maskinen
Bor i Vejle

Fra : Deaster

Dato : 17-07-02 13:17

"Pioneer" <HRA-Teknik@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> FEJL ved papirfremføring. Papir sætter sig fast i maskinen
> Bor i Vejle

Og?

Jeg har en gul cykel hvor kæden er hoppet af, bor i København.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Ukendt

Dato : 17-07-02 16:36

"Pioneer" <HRA-Teknik@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> FEJL ved papirfremføring. Papir sætter sig fast i maskinen
> Bor i Vejle

Hvor sætter papiret sig fast, indgang - udgang ?

Kan den printe fra bypass feeder uden problemer ?

--
Kristian

Fra : Pioneer

Dato : 18-07-02 09:02

<<<Papiret sætter sig fast, når det er halv igennem.
Papiret er samtidig "forvrænget" - rynket)
Printeren bliver meget varm ret hurtig
Jeg ved ikke hvad en bypass feeder er?<<<<<<<

Pioneer <HRA-Teknik@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d354c6e$0$13972$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-02 21:53

> <<<Papiret sætter sig fast, når det er halv igennem.
> Papiret er samtidig "forvrænget" - rynket)
> Printeren bliver meget varm ret hurtig
Det lyder som om det er noget med heater enheden (den enhed efter tromlen
med den gule advarsels label).

> Jeg ved ikke hvad en bypass feeder er?<<<<<<<
Det er den sprække foran hvor du kan indsætte papir eller konvolutter en ad
gangen.

Jeg vil foreslå at du kontakter din forhandler eller OKI, der er
tilsyneladende en fejl i printeren.

--
Kristian