Opera 5.0
Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 06-01-01 04:24

Ved i, om Opera er jaloux?

Jeg har forsøgt at hente 5.01 via Operas downloadside, men 3 gange i
træk - med genstart af PC imellem - gik Opera ned med et hult suk
efter nogen-og-tyve %.

Jeg har hentet andet både før og efter, og Teleport havde ingen
problemer med at hente Opera 5.01.

Er det bare mit eksemplar, der er underlig, eller er Opera blevet
sådan med alderen?
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : CHRistian

Dato : 06-01-01 13:25

Kaj Svenningsen <NOSPAMsvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>Jeg har forsøgt at hente 5.01 via Operas downloadside, men 3 gange i
>træk - med genstart af PC imellem - gik Opera ned med et hult suk
>efter nogen-og-tyve %.

Har har hørt noget i den stil før, men personligt har jeg ikke prøvet
det.

--
123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 123456789 12
Tilfældig-Signatur-prog-test,7: http://members.nbci.com/chrzzz/soft/s2f/

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 08-01-01 14:55

On Sat, 06 Jan 2001 04:23:31 +0100, Kaj Svenningsen
> [...]

>problemer med at hente Opera 5.01.
>
>Er det bare mit eksemplar, der er underlig, eller er Opera blevet

jeg opgraderede min 5.0 til 5.01 uden problemer. Måske er det dig

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 08-01-01 18:06

Thomas Dalgaard skrev:

>jeg opgraderede min 5.0 til 5.01 uden problemer. Måske er det dig

der er blevet sådan med alderen?

Fra : Thomas Dalgaard

Dato : 08-01-01 19:41

On Mon, 08 Jan 2001 18:06:01 +0100, Kaj Svenningsen
<NOSPAMsvar@kajsvenningsen.dk> wrote:

>der er blevet sådan med alderen?

Prøv evt at downloade via Tucows.dk
Det plejer også at gå meget hurtigt. De har desuden også altid de
nyeste versioner liggende.
mvh
Dalle

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 09-01-01 07:25

Thomas Dalgaard skrev:

>Prøv evt at downloade via Tucows.dk

Det virkede faktisk.
Jeg hentede den store på 9.3 MB uden vrøvl.