Så kan man vist ikke blive meget mere syg ~
Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-07-02 20:21

"En 24-årig mand fra Kansas i USA risikerer fem års fængsel for at have
grillet en levende kattekilling"

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-07-02 20:27

Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i news:3D347221.A0C0D691@adr.dk
> "En 24-årig mand fra Kansas i USA risikerer fem års fængsel for at have
> grillet en levende kattekilling"

Sidder lige og spekulerer på, om der mon er noget der hedder "dødsstraf ved
grillning" i Texas?

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Robert Eriksen

Dato : 16-07-02 20:38

Lars Dahl wrote:

> Robert Eriksen <roe@adr.dk> skrev i news:3D347221.A0C0D691@adr.dk

> Sidder lige og spekulerer på, om der mon er noget der hedder "dødsstraf ved
> grillning" i Texas?

De kan vel glemme at komme vand på mandens hoved.
Hvis du har set The Green Mile kender du effekten af en elektrisk
stol uden vand.

/Robert

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-07-02 20:36

Nej, på en "syg-i-knolden-scala" fra 1-10, er det vist 832.985 for den der
!

Nina

Fra : Maj-Britt

Dato : 16-07-02 20:45

Jamen for helvede da også *grrrrrr* sådan en *slettet af censur* sku' bare
have nøjagtig samme behandling - hvad f..... tænker folk da efterhånden
på??!!! *skumle skumle* Jeg håber ved gud at han ikke slipper afsted med
sådan en grusom og syg handling - for slet ikke at tale om de lallende
idioter, der morede sig herligt

Mvh Maj-Britt, hvis blodtryk ramte loftet og lidt til

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 16-07-02 20:42

Hej

Ja, fy for .... han skulle have samme behandling sådan en.....

Hilsen
Gitte Sacala Eriksen

Sidder og kigger på mine små killinger og tænker!!!

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 16-07-02 21:07

Hej.

Det er dybt usmageligt og uacceptabel. Jeg sad og var ved at eksplodere.
Folk der finder på den slags ting er dybt sindsyge, og de burde mærke det på
egen krop!!
Grrr. Hvad tænker folk på idag.
Sidder her og tænker på min velernæret gamle huskat, som er ude og fange
mus. Hvis der er nogen der krumme et hår på hans hovede, så ønsker de at de
ikke var blevet født. Dyr skal behandles med respekt.

Knus
Heidi Bojsen

P.S. Min svigermor tager deres kat til dyrelægen i morgen og får ham tjekket
igennem. Tror ikke han bliver kasteret, men det er da et fremskridt hun
tager ham til dyrelægen. Nu må vi se hvad han siger.

Fra : marianne hellemose

Dato : 16-07-02 20:58

Man behøver såmænd ikke at tage til USA, et pindsvin
på Lolland og to svaner i Albertslund

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/033315F37342A6ABC1256BF80
03F8C04

-

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/dbpress.nsf/0/C688D827BBC1F995C1256BF80
03F54C8-
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 17-07-02 05:19

Personligt vil jeg slet ikke åbne det link. Jeg vil ikke høre om
mishandling af katte. Jeg bliver bare så harm, og jeg kan jo intet
gøre ved det.
Hvis jeg hører at der vil komme noget i TV om kattemishandling, så
nægter jeg pure at se det.

Jeg vil helst bilde mig selv ind at ikke kun de katte, jeg omgås, men
også katte i almindelighed lever et rigtig godt liv. At det ikke
passer, er en anden sag, men det vil jeg helst ikke tænke videre over.
Det ødelægger sq humøret.

Fra : Freedom

Dato : 17-07-02 06:32

Jo man kan blive mere syg i hovedet!