Spørgsmål om Adobe Acrobat..
Fra : Just Larsen

Dato : 14-02-01 15:53

Hej NG

Jeg søger information om Adobe Arcobat..........
I firmaet over vi, at lægge vores produkter/dokumentation ind i en PDF-fil..
Men jeg har ikke kunne finde et sted, hvor jeg kan få en nødvendige
forklaring
på hvordan det skal gøres.

Det eneste jeg ved er, at man skal bruge Acrobat-programmet til at "køre"
dokumenterne
igennem for at få lavt en PDF-fil.

Jeg vil blive glad hvis en eller anden ville henvise mig til litteratur
eller internetsider, hvor
processen er beskrevet..

Just

Fra : Peter Blazejewicz

Dato : 14-02-01 17:15

"Just Larsen" <just.larsen@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokumenterne
> igennem for at få lavt en PDF-fil.
>
> Jeg vil blive glad hvis en eller anden ville henvise mig til litteratur

Mon ikke den medfølgende dokumentation forklarer det....?

Problemet er nok, at I ikke skelner mellem de to forskellige programmer;
"Adobe Acrobat" og "Adobe Acrobat Reader". Sidstnævnte er den gud og
hvermand har, og som frit kan downloades. Men den kan kun LÆSE filerne.
For at generere PDF-filer skal du have "Adobe Acrobat", og den koster altså
penge.

Peter

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 14-02-01 21:20

"Peter Blazejewicz" <blue_sky@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse news:96earc$4k7$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> For at generere PDF-filer skal du have "Adobe Acrobat", og den koster altså

Der er også en anden mulighed. Lav dokumentet i et tekstbehandlingsprogram
eller et cad-program (f. eks. AutoCAD) og skriv ud til en eps-fil. Brug herefter
programmet GSview (GhostScript) til at åbne eps-filen og skrive ud til en pdf-fil.

Det fungerer lige så godt og er meget billigere end med Adobe Acrobat.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : abb

Dato : 18-02-01 12:48

Man skal købe Adobe Acrobat4.o og installer det på samme pc som Autocad.
Efter installation vil der i plotfunktionen i Autocad, være en plotter ved
navn
"Acrobat Distiller"
vælg den
og tilret dit plot som normalt,
når plot vælges plotter man til en fil og Acrobat åbner
og man kan derefter gemme PDF-filen.

vi gør det hos os, virker udemærket.