Hvor på nettet kan man læse om hvalpes
Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-02 11:05

Jeg mener noget lignende denne beskrivelse af killingwers udviklingsstadier:
http://www.feca.dk/hvorfor_12_uger.htm

Det kunne være informativt at have en lignende side for hvalpe, så nye
købere bedre kan forstå, hvordan og ikke mindst hvornår en hvalp/hund skal
præges og på hvad.
Som uerfaren mulig hvalpekøber står jeg rimeligt på bar bund omkring dette.
Der er mange lange bøger om hunde, men en kortfattet overskuelig gennemgang,
synes jeg mangler... Findes den? Eller kan den forfattes?
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-02 11:20

On 16/07/2002 12:16, in article ah0rm1$3cc$1@sunsite.dk, "Pia J"
<ngspam@ofir.dk> wrote:

> der er masser, skal dog bruge et stykke tid på at grave.
>
> Start her:
>
> http://www.netdyredoktor.dk/Hund/Hund_Hundeskolen/mental_fysisk_udvikling.ht
> ml
>
> http://www.netdyredoktor.dk/Tema/Tema_Hund_Hvalpe/tema_hund_hvalpe.html
>
> http://www.netdyredoktor.dk/Hund/Hund_Hundeskolen/7-12_uger.html
>
> :Pia

Mange tak!

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-02 11:31

On 16/07/2002 12:23, in article ah0s4d$4dr$1@sunsite.dk, "Pia J"
<ngspam@ofir.dk> wrote:

> http://www.idahohumanesociety.com/caretrain/stages.htm
>
> http://www.nwk9.com/dehasse_pupdev.htm
>
> http://www.geocities.com/acmelabboard/timetable.html
>
> http://members.aol.com/rhydowen/page/stages.htm
>
> Jeg har ikke lige læst det igennem nu - tror det ligner hinanden meget.
>
> http://www.newfdogclub.org/#Main
>
> http://www.bearadisenewfoundlands.com/care.html

Tusind tak!

Fra : Pia J

Dato : 16-07-02 11:52

Gode hundepsykebøger, som jeg har hørt findes på dansk også:

Jean Donaldson: Culture Clash
Karen Pryor: Don't Shoot the Dog: The New Art of Teaching and Training