Keyboard med trackball ?
Fra : FishOnAstick

Dato : 16-07-02 00:56

Nogen som kender et sted, hvor man kan købe et keyboard med alfanumerisk
tastatur og indbygget trackball ?

Også gerne til mere normale priser !

Med venlig hilsen http://www.Rejsebeskrivelser.dk
__________________________________________________________________ Kim
Larsen ICQ#: 3439951 Current ICQ status:

Fra : Leony

Dato : 16-07-02 07:02

"FishOnAstick" <fishonastick@youcantreachmeonth.is> skrev i en meddelelse

> Nogen som kender et sted, hvor man kan købe et keyboard med alfanumerisk
> tastatur og indbygget trackball ?

Du kan findes tastaturer med trackball her:
http://www.comelectronics.dk/prodbilder/solidy/mini-c.htm
Måske disse kan bruges:
http://www.pricewatch.com/1/310/4453-1.htm
http://www.fentek-ind.com/trackball-keyboard.htm
http://www.ramplus.com/keytronlifwa.html
Ved ikke om de forhandles i danmark.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-07-02 09:08

> Nogen som kender et sted, hvor man kan købe et keyboard med alfanumerisk
> tastatur og indbygget trackball ?

www.danbit.dk har lidt af hvert

/A

Fra : skh

Dato : 16-07-02 12:18

Jeg har et liggende som bliver postet i dk.marked.privat.edb lige om lidt
for ikke at støde nogen her.

skh

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-07-02 12:42

"skh" <skh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et liggende som bliver postet i dk.marked.privat.edb lige om lidt
> for ikke at støde nogen her.

Ovenstående er jo reelt en annonce. Det mindste du kunne gøre var da at
fortælle hvilket keyboard det er og skrive lidt om det. Hvis du så slutter
af med at du vist også har tilovers du vil sælge er der nok ikke mange der
for ondt i røven over det.

--
Anders Majland
S: Logitech cordless desktop - Se http://www.majland.org/kobsalg

Fra : skh

Dato : 16-07-02 13:53

OK, det er et Keytronics jeg købte for længe siden fordi jeg troede det var
rarere end en "løs" mus og egentlig skrev jeg ikke mere netop af hensyn til
det man sidder på!