Koster-blink fra ABU <-- købes hvor?
Fra : Jan Bachman

Dato : 15-07-02 23:00

Hej gruppe

Jeg savner mine gamle Koster-blink fra ABU.
Er der nogen der ved hvor de kan købes?

/Jan

Fra : Henric

Dato : 19-07-02 00:28

ABU shoppen i Svängsta (Sverige) hade en del Koster sist.
0454-886 49
/H

Fra : SEJ

Dato : 19-07-02 07:58

Så vidt jeg kan se har Huntershouse koster blink i udsalg assorterede blink,
prøv og ring

Fra : Jan Bachman

Dato : 20-07-02 18:08

>Så vidt jeg kan se har Huntershouse koster blink i udsalg assorterede blink,
>prøv og ring

Hvor ser du det henne?

/Jan

Fra : 0

Dato : 02-08-02 14:00

Hej Jan,

Jeg ved, at inde i Hunters House på H.c Ørstedsvej 52a har de en stor
rodekasse fyldt med udgåede ABU modeller til 19,- stykket. Hvis du leder
længe nok kan du med sikkerhed finde nogle Koster.
De er der, jeg har selv købt mine derinde.

Mvh Michael Pedersen
Jan Bachman <nej@tak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kah6jukkppgh6t8i28ebjhpsl3u7p35krl@4ax.com...

Fra : Jan Bachman

Dato : 05-08-02 17:22

> [...]
>længe nok kan du med sikkerhed finde nogle Koster.
>De er der, jeg har selv købt mine derinde.

Tak for tippet. Jeg prøver at tage derind og snuse rundt.
Da jeg ringede og spurgte sagde de bare "nej desværre"

/Jan