Begynder - upload og skaler billede
Fra : Dennis Hansen

Dato : 15-07-02 22:43

Hejsa,
Min første dag med asp.

Jeg har lige fået sat en lokal IIS webserver op, da jeg vil lære at kode
noget asp,
(jeg taler flydende php)
Jeg vil gerne kunne uploade et billede der så bliver skaleret og gemt på
serveren,
..jpg format ville være nok.

Hvad kan i anbefale at jeg bruger til dette formål, det skal være
gratis.
Hvad bruger i ?

Tak,

Mvh
Dennis

Fra : Nilsson

Dato : 17-07-02 17:18

Dennis Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> serveren,
> ..jpg format ville være nok.
>
> Hvad kan i anbefale at jeg bruger til dette formål, det skal være

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nilsson

Dato : 17-07-02 17:23

,

bruger win2000m, så findes der en komponent der vistnok hedder ASPImage.

Nilsson

Fra : Nilsson

Dato : 17-07-02 17:38

Øhh.- jeg glemte lige dette link:
http://activedeveloper.dk/komponenter/

Der kan du finde forskellige muligheder.

Nilsson

Fra : Dennis Hansen

Dato : 19-07-02 13:45

"Nilsson" <strejf@ofir.dk> wrote in message
> Øhh.- jeg glemte lige dette link:
> http://activedeveloper.dk/komponenter/
>
> Der kan du finde forskellige muligheder.

Mange tak Nilsson, det kunne jeg godt bruge til noget.

Mvh
Dennis