sandslotte
Fra : Mai-Brit

Dato : 15-07-02 21:29

Hej NG!
Er der en eller anden som ved, hvor og hvornår disse store flotte
sandfigurer bygges, som man nogle gange kan læse om i aviserne?
Mange hilsner
mai-Brit

Fra : Jensen

Dato : 16-07-02 14:53

"Mai-Brit" <mai-brit@besenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der en eller anden som ved, hvor og hvornår disse store flotte
> sandfigurer bygges, som man nogle gange kan læse om i aviserne?

De kan for tiden ses ved Gedser.
Venlig hilsen Jensen.

Fra : Mai-Brit

Dato : 16-07-02 22:09

Tak for svaret, jeg burde have præciseret at vi bor i Esbjerg. Jeg skal
desværre heller ikke til Gedser på ferie.
Mange hilsner
Mai-Brit