Scanning
Fra : kjeld.e.jørgensen

Dato : 13-02-01 23:57

Hvordan scanner man en papirtegning ind i A-cad, så man kan arbejde videre
på den?

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 14-02-01 15:38

Scanner den ind som TIFF format - kører den igennem et trace program (efter
centerlinie) (f.eks CorelTrace) og derefter gemt som EPS format videre igennem
f.eks CorelDraw og vupti har du din tegning som DXF format. Måske en lidt
besværlig omgang men det er den fremgangsnåde jeg benytter.

mvh Flemming Pedersen

Fra : TIA

Dato : 16-02-01 10:28

Se på http://www.softcover.com/ og prøv scan2cad

Fra : Michael Simony

Dato : 21-03-01 19:22

Hej Kjeld

Hvis du har Corel Draw-programmet kan du også scanne og vektorisere den via
dette program.

mvh

Michael Simony

"kjeld.e.jørgensen" skriver: