Bios opdatering på ASUS P5A
Fra : Lars Nielsen

Dato : 15-07-02 18:04

Hej

Jeg er ved at opdatere min bios, men ifølge flash
programmet fra ASUS, skal en eller anden jumper
flyttes fra 5 til 12V for at det kan lade sig gøre. I
manualen til bundkortet står der at bundkortet understøtter
dette, de har bare glemt skrive hvor den sidder og
hvordan man gør.
Er der nogen som har erfaringer med at opdatere bios
på dette bundkort.

MVH

Lars Nielsen
larsbnil@tiscali.dk

Fra : JSH

Dato : 15-07-02 21:34

Jeg har opgraderet uden problemer og fulgte vejledningen på denne side:
http://hjem.get2net.dk/Quake2/P5A/

John Stenbak Hansen

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 15-07-02 22:00

Lars Nielsen wrote:

> [...]
> manualen til bundkortet står der at bundkortet understøtter
> dette, de har bare glemt skrive hvor den sidder og

Har du kigget på bundkortet om der sidder en jumper rimeligt tæt ved
flash-chippen, og om der tilfældigvis står 5 og 12 ved den?

Fra : Lars Nielsen

Dato : 16-07-02 16:32

Hej igen

Det er lykkedes mig nu, jeg brugte bare et andet flash program.