køler til radeon 7500
Fra : wuffer

Dato : 15-07-02 15:12

min køler er begyndt at larme lidt og jeg har kigget lidt rundt efter
en ny men alle larmer med ca 30db og jeg vil gerne ha noget der ligger
omkring 20db ka det ik lade sig gøre???? og uden at det koster en
million milliard......

mvh wuffer

Fra : Henrik Dissing

Dato : 15-07-02 19:07

On Mon, 15 Jul 2002 14:11:35 GMT, wuffer wrote:

> [...]
>en ny men alle larmer med ca 30db og jeg vil gerne ha noget der ligger
>omkring 20db ka det ik lade sig gøre???? og uden at det koster en

Da blæseren på mit Radeon 64 VIVO begyndte at larme, gav jeg den en dråbe
symaskineolie. Det hjalp. Jeg vil tro at det er et halvt år siden nu, og den
kører stadig uden mislyde.

Hvis ellers den er magen til min, skal blæseren skrues af, og etiketten på
bagsiden fjernes forsigtigt. Så kan du se hvor dråben anbringes. Tør
overflødig olie væk og sæt etiketten på igen. (Hvis etiketten ikke vil blive
siddende, dropper du den bare; ved normal montage sidder blæseren alligevel
med "hovedet nedad", så der skulle ikke løbe olie ud).

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : wuffer

Dato : 16-07-02 10:27

oki det vil jeg prøve

mvh wuffer

Fra : bettefis

Dato : 07-08-02 08:18

Hej wuffer

Prøv at ringe til edb-biksen på 98 14 26 27..... Jeg kan varmt anbefale
dette firma

Har selv brugt dem, og syntes de er meget billige

mvh

Bettefis

http://www.kandu.dk/