ASP-programmør søges (OT?)
Fra : Dan

Dato : 15-07-02 11:58

Jeg ved ikke om dette er OT, men det var lige den eneste gruppe jeg synes
passede. Beklager hvis jeg er OT.

Jeg har en shop der skal laves nogle småændringer I, og søger derfor en
asp-kyndig person som kan fikse det asap. Selvf. mod betaling.

Kontakt mig på dan@NOSPAMnatteravnen.dk (Fjern anti-spammeren fra min addy)

Fra : Claus O

Dato : 15-07-02 12:09

"Dan" <dan@GULDFISKnatteravnen.dk> wrote

> Jeg ved ikke om dette er OT, men det var lige den eneste gruppe jeg synes
> passede. Beklager hvis jeg er OT.

Nåe, prøv at trykke på Newsgroups og
skriv O P S L A G i øverste felt og du vil
finde noget som er mere velegnet, da denne
gruppe ikke bruges til opslag.
Claus

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 15-07-02 12:22

"Dan" <dan@GULDFISKnatteravnen.dk> wrote in message
> Jeg ved ikke om dette er OT, men det var lige den eneste gruppe jeg synes
> passede. Beklager hvis jeg er OT.

En tur forbi www.usenet.dk vil hjælpe dig fremover
Du kan evt også søge på http://www.google.com/grphp for at finde de
relevante grupper med stillingsopslag

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Dan

Dato : 15-07-02 22:34

Der er kommet mere end nok respons og vi har fundet en kyndig ;)

/Dan

Fra : Claus O

Dato : 16-07-02 08:55

"Dan" <dan@GULDFISKnatteravnen.dk> wrote

> Der er kommet mere end nok respons og vi har fundet en kyndig ;)

Ja, men hvis det skulle vise sig at være ukyndig, kender du nu reglerne
og hvis du gentager hedder det abuse til din udbyder.
Claus

Fra : Dan

Dato : 16-07-02 10:47

Slap af mester! Hvem har urineret på din sukkermad?
Jeg bliver selv pissed over folk spammer NG'erne! Måske var jeg i tvivl om
jeg var havnet i den rigtige gruppe, hvorfor jeg postede et indlæg hvor jeg
beklagede hvis det var OT. Jeg ved det ikke er metoden til det, og at mange
folk synes det er ok at poste OT hvis man bare skriver det...
Men nogen folk søger bare konflikter, og søger andre folks småfejl så de har
noget at hakke ned på. Men Kære Claus O...jeg beklager at jeg har fyldt din
computer med ligegyldige indlæg, og skulle der være andre som sidder og
bliver harme over min fejl, så beklager jeg det også.

Men kære Claus. Har du ikke andet at give dig til end at skrive emails til
de forskellige udbydere om abuse, så synes jeg bestemt at du skal sætte dig
ned og skrive en mail til min udbyder.

God sommer til alle jer andre flinke fyre...

/Dan

Fra : Claus O

Dato : 16-07-02 11:02

> [...]

> beklagede hvis det var OT. Jeg ved det ikke er metoden til det, og at mange
> folk synes det er ok at poste OT hvis man bare skriver det...

For mig at se, vidste du vidst godt du helt klart var i
den forkerte gruppe og udnytter dette og skal så også
lige vise hvad du har fået ud af det. Det bliver tonen
ikke bedre af, men nok om det.
EOF
Claus
ps: selv den med at spørge her i gruppen om du er OT
er heller ikke "rimelig" da du kan spørge eks. dk.velkommen
hvis du er i tvivl. Det andet bliver simpelthen OT/spam
det hele hvis der ikke er bare "lidt" regler.

Fra : Thomas Schulz

Dato : 16-07-02 13:45

> hvis du er i tvivl. Det andet bliver simpelthen OT/spam
> det hele hvis der ikke er bare "lidt" regler.

hele samfundet vil bryde sammen :)

mvh
Thomas

Fra : Claus O

Dato : 16-07-02 14:50

"Thomas Schulz" <dk_sz@hotmail.com> wrote

> hele samfundet vil bryde sammen :)

Det er sandelig godt der er nogen der er klar over
hvilken alvorlig sag vi her drøfter
Claus

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 16-07-02 18:54

Det der morer mig helt ustyligt er at der istedet for én OT post af Dan (som
iøvrigt har min fulde sympati i denne sag) endte med at være FIRE OT poster
af Claus O - LOL

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-07-02 19:37

"Uffe S. Callesen" <usc@lite.dk> wrote in message
> [...]
(som
> iøvrigt har min fulde sympati i denne sag) endte med at være FIRE OT

Både Claus og Dan har haft fingerne for dybt i kagedåsen
Dan fordi han poster OT og Claus fordi han ikke har lært at sætte FUT endnu

btw så burde subject være OT: ASP-programmør søges

FUT: dk.admin.netikette
FollowUp-To = nye indlæg havner i dk.admin.netikette
Hvor sådanne diskussioner føres, hvis man absolut _vil_ føre dem

Btw det er oplagt at søge efter konsulent bistand i denne gruppe, men hvor
mange vil følge gruppen hvis den bliver oversvømmet af jobopslag?

mvh/Peter Lykkegaard