'Lille' computer
Fra : Michael Nielsen

Dato : 15-07-02 09:30

Er der nogen der ved hvor man kan købe en fysisk lille computer? lige
nu har jeg en IBM energy, men det er kun en 486 og det er simpelthen
for lidt *g*

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-07-02 11:00

"Michael Nielsen" skrev bl.a.:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe en fysisk lille computer?
> lige nu har jeg en IBM energy, men det er kun en 486 og det er
> simpelthen for lidt *g*

Prøv og fortæl lidt om hvad den skal bruges til og hvad prisen må være.
Ellers kan det være at der kommer nogle helt vilde bud...

Hvad med denne her? Jeg er ret sikker på at jeg har set den i handelen i
Danmark, men kan ikke huske hvor.
http://www.cyberpowerpc.com/epsmalpc.html
http://www.ibuypower.com/product-pc/pocket-epc2.htm

Jeg ved også at Shuttle laver nogle små PC'er. Bilka havde vist sådan nogle
for et halvt år siden.
http://www.shuttle.com/english/default_n.asp

--
Lars

Fra : Mogens

Dato : 15-07-02 11:23

On Mon, 15 Jul 2002 12:00:06 +0200, "Lars Jørgensen"
<lagojo@hotmail.DOT.com> wrote:

>Jeg ved også at Shuttle laver nogle små PC'er. Bilka havde vist sådan nogle
>for et halvt år siden.
>http://www.shuttle.com/english/default_n.asp

Bilka i Aalborg har stadig den lille Spacewalker PC.
Det havde de ihvertfald for en halv time siden.

Spacewalker'en er meget lille. Ca som 2 skotøjsæsker
oven på hinanden. Desværre har den kun plads til
et 5 1/4" drev

mvh Mogens

Fra : Mizar

Dato : 15-07-02 11:05

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> wrote in message news:3d328798.323308402@news.tele.dk...
> Er der nogen der ved hvor man kan købe en fysisk lille computer?

Prøv at kigge her:
<http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.storefront/1136993044/UserTemplate/96>

Mvh
Brian Olsen

Fra : Bruun

Dato : 15-07-02 13:34

Hejsa,
"Mizar" <mizar@REMOVEhotpop.com> wrote in message
> "Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> wrote in message
>
> Prøv at kigge her:

<http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.storefront/1136993044/UserTempl
ate/96>

Den er altså pivfræk ))

/ Kim

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 15-07-02 16:22

"Bruun" <k.bruun@agfaservice.dk> skrev i en meddelelse news:agufhn$sqc$1@sunsite.dk...
> Hejsa,
> [...]
Hej Bruun
Hvis du vil se en rigtig lille PC så prøv at se her http://www.easypcline.dk/
efter dette er alle kæmpestore
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen

Fra : Leony

Dato : 16-07-02 07:15

"Paul Østerby Sørensen" <paul@sorensen.as> skrev i en meddelelse

> Hvis du vil se en rigtig lille PC så prøv at se her
http://www.easypcline.dk/
> efter dette er alle kæmpestore

EzGo'en er en lille frækkert. De har den også hos shg til 5500,- (under
hardware->kabinetter).
Den performer vist ikke helt i toppen, men det er vel klart med integreret
alt.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Rune Christiansen

Dato : 15-07-02 17:16

"Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor man kan købe en fysisk lille computer? lige
> nu har jeg en IBM energy, men det er kun en 486 og det er simpelthen
> for lidt *g*

prøv at kigge på asus barebones

Fra : Jan Vennike

Dato : 15-07-02 17:46

"Rune Christiansen" <larz_prime@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Nielsen" <skeem@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> prøv at kigge på asus barebones

Vi har lige købt 11 stk ud til firmaet.

Vi skulle bruge nogle små billige PC'ere og vi fik faktisk en PC (uden
mus/tastatur/styresystem) for 2800 + moms.

Den er ca 18x28 cm og 30 cm høj.

Men forvent ikke det helt store, der er lige plads til 2 x 5 1/4 enheder og
en harddisk - men som terminalklient er de udemærkede.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Rune Christiansen

Dato : 15-07-02 18:55

"Jan Vennike" <janGARFIELD@vennike.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og
> en harddisk - men som terminalklient er de udemærkede.

Vi prøver dem også til terminaler på mit job, det er derfra jeg kender dem.

De er ganske "nuttede", men syndt at der ikke er agp-slot på bundbrættet

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-07-02 20:02

Michael Nielsen skrev bl.a.:

> Er der nogen der ved hvor man kan købe en fysisk lille computer?
> lige nu har jeg en IBM energy, men det er kun en 486 og det er
> simpelthen for lidt *g*

"Lille" review (og så endda fra i dag)
http://active-hardware.com/english/reviews/mainboard/ss40g.htm

--