Hvad er man
Fra : Robert Refsgaard

Dato : 14-07-02 21:24

Når man nu (om 2 uger) indtager Jylland - permanent
Hvad er man så :
tilflytter eller fraflytter

--
MVH Robert Refsgaard
---------

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-07-02 21:45

Robert Refsgaard skrev:

>Når man nu (om 2 uger) indtager Jylland - permanent
>Hvad er man så :
>tilflytter eller fraflytter

Hverken eller.
Man er flygtning/indvandrer.
En af de der fremmede, der lugter anderledes og laver underlig mad.
En med et underligt sprog, der stjæler vore piger og får nye cykler
gratis.
En af dem, der altid får lejlighed og arbejde og socialhjælp og og og
i hoved og æhh hm, så der intet bliver til de rigtige danskere.
Ha.

Nå skidt Robert. Du skal da være velkommen til landet alligevel.

Ps. Tag bare konen med.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 14-07-02 22:03

"Kaj Svenningsen" <newssvar@kajsvenningsen.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ps. Tag bare konen med.
> --
> Kaj Svenningsen (Behandl dig selv som du vil behandles af andre)

'Konen' spørger :
Hvad er det nu lige for nogle af dine piger, jeg skal stjæle?
Og den der cyckle....den må Du da gerne få af mig (men lad være og fortælle
Alice om det)
Underlig mad - jo det er jo Robert, der laver den. Han kan ikke lave
karbonader kun krebinetter.
--
MVH Lisbeth Refsgaard
---------

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-07-02 23:48

Robert Refsgaard skrev:

>'Konen' spørger :

Allerede inden i er kommet over grænsen begynder det underlige.
Koner spørger ikke her på lag. De siger 'ja min ven'.

>Hvad er det nu lige for nogle af dine piger, jeg skal stjæle?

Orienter dig på vores hjemmeside, der kan du jo vælge.

>Og den der cyckle....den må Du da gerne få af mig (men lad være og fortælle
>Alice om det)

Det går ikke. Borgmesteren ryger i fængsel, hvis han giver gaver for
tilflyttere, men vist ikke i forbindelse med flygtninge.

>Underlig mad - jo det er jo Robert, der laver den. Han kan ikke lave
>karbonader kun krebinetter.

Det var jo det, jeg sagde Lisbeth.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : lars mjaaland

Dato : 22-08-02 15:39

så skal du prøve at være nordmand på Fyn
lars