Regnskabs system til mindre forening...
Fra : Magnus

Dato : 15-07-02 05:24

1)
Jeg bruger noget fritid på en forening og her står vi og mangler et system
til at lave vores regnskab i så hvis der er nogen der har sådan et system
som kan bruges eller tilrettes til vores lille forening så må du gerne sende
mig det.

2)
Nu bruges noget hjemmelavet i excel regneark men jeg ved ikke om det er det
rigtige at lave et sådan regnskabs system i excel eller access database ?

/Magnus

Fra : Niels Andersen

Dato : 14-07-02 20:44

Magnus wrote in <3d31cfec$0$13948$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:
> [...]
> til at lave vores regnskab i så hvis der er nogen der har sådan et system
> som kan bruges eller tilrettes til vores lille forening så må du gerne

Så kan jeg klart anbefale Stonewares Summa Summarum (http://summarum.dk,
vidt jeg husker).
Hvis regnskabet ikke er for kompliceret (antal bilag om året og den slags)
kan en gratis udgave måske gøre det. Hvis ikke koster den fulde version
ikke alverden, ikke engang den store pro-udgave. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-08-02 22:05

Hvis det drejer sig om opkrævning af kontingenter via PBS, samt
administration af medlemmer: indmeldelse, udmeldelse og tilmelding til
avispostkontoret, så kan du muligvis benytte et ACCESS2000 program
kaldet Admini, som er på:

http://hjem.get2net.dk/oh

Admini er et freeware program, som bruges i Danske Studeters Roklub,
der har ca 1100 medlemmer. Du kan selv slette og rette i progammet.

Du kan ikke lave almindelig bogføring med dette program. Du skal altså
have et andet bogholderriprogram foruden.

mvh
Ole Hansen

Fra : Carsten Schack-Eriks~

Dato : 06-08-02 17:57