unlocke 3310 med unlockkoden fra sonofon
Fra : Bassemand

Dato : 14-07-02 17:33

Hej med jer!!

Jeg har modtaget en unlockkode fra sonofon og satte et andet sim kort end
sonofon's der står i papirerne at når man starter op med et andet kort end
sonofon's vil der i displayet stå intast simlock koden eller nck koden men i
min 3310 står der simkort ikke accepteret,og jeg kan ikke unlocke
den.............mvh Jan

Fra : Carsten Howard

Dato : 14-07-02 19:07

"Bassemand" <Pris@fald.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sonofon's vil der i displayet stå intast simlock koden eller nck koden men
> min 3310 står der simkort ikke accepteret,og jeg kan ikke unlocke

Dete er fordi du skal have Sonofons sim kort i når du vil unlock den.

Carsten

Fra : Ghostbuster

Dato : 16-07-02 20:29

"Bassemand" <Pris@fald.dk> wrote in message
> [...]
> sonofon's vil der i displayet stå intast simlock koden eller nck koden men
> min 3310 står der simkort ikke accepteret,og jeg kan ikke unlocke

Når du har telefonen tændt, skal du indtaste en kode som låser den op. Denne
kan indtastes selvom at den siger at simkortet ikke er accepteret.

#pw+1234567890+1#

1234567890 udskiftes med den kode du har fra sonofon.
Ovennævnte trick virker hvert fald med tdc.