Lille Keyboard ?
Fra : Sørensen

Dato : 14-07-02 16:08

Er der nogen der kender til et firma der levere små keyboard ?.
helst trådløs og evt. med indbygget mus, Ja det var mange krav men jeg
HAR set dem på en Siemens multimediemaskine.

VH.
Sørensen

Fra : A.k.

Dato : 14-07-02 17:10

Prøv at se på dette link under minitastaturer, der er flere muligheder
http://www.comelectronics.dk

Fra : Sørensen

Dato : 14-07-02 19:38

"A.k." <abk@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at se på dette link under minitastaturer, der er flere muligheder
> http://www.comelectronics.dk

TUSIND tak det var lige det jeg skulle bruge

vh.
Sørensen

Fra : Karl Kaas Laursen

Dato : 14-07-02 22:11

"Sørensen" wrote in message
> Er der nogen der kender til et firma der levere små keyboard ?.
> helst trådløs og evt. med indbygget mus, Ja det var mange krav men jeg
> HAR set dem på en Siemens multimediemaskine.

F.eks. Silitek laver meget små, trådløse keyboards og endda
fjernbetjeninger. Prøv http://www.silitek.com/index-5.htm og se på SK-7551.

--
Mvh.
Karl Kaas Laursen

Fra : Sørensen

Dato : 15-07-02 07:30

"Karl Kaas Laursen" <kk@karlos.dk> skrev > F.eks. Silitek laver meget små,
trådløse keyboards og endda
> [...]
Tak for linken, men det er alt for stort, det rækker kun 3 meter, der er
ikke indbygget mus, og det køre USB.

http://www.comelectronics.dk/ har derimod det perfekte keyboard til en
PC. der står i stuen og er tilsluttet fjernsynet.
Det skal jo ikke fylde for meget hvis det skal ligge på bordet mellem De
andre fjernbetjeninger (og så er musen indbygget).

vh.
Sørensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-07-02 07:45

> http://www.comelectronics.dk/ har derimod det perfekte keyboard til en
> PC. der står i stuen og er tilsluttet fjernsynet.

De har jo mange - hvilken kigger du på ?

/A

Fra : Sørensen

Dato : 15-07-02 08:08

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> De har jo mange - hvilken kigger du på ?
>
> /A

ACK-571

vh.
Sørensen

Fra : Karl Kaas Laursen

Dato : 15-07-02 10:37

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message
[...]
> ACK-571

Så skulle du nok lige læse ALLE bogstaverne i mit indlæg. Der står:

http://www.silitek.com/index-5.htm og se på SK-7551.

Det er meget lille og har indbygget mus.

--
Mvh.
Karl Kaas Laursen

Fra : Sørensen

Dato : 15-07-02 10:53

"Karl Kaas Laursen" <kk@karlos.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.silitek.com/index-5.htm og se på SK-7551.
>
> Det er meget lille og har indbygget mus.

Sorry ,tak for hjælpen

Vh.
Sørensen

Fra : Leony

Dato : 15-07-02 07:21

> [...]

> helst trådløs og evt. med indbygget mus, Ja det var mange krav men jeg
> HAR set dem på en Siemens multimediemaskine.

Zitech har et lille tastatur med indbygget mus.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-07-02 07:38

> Er der nogen der kender til et firma der levere små keyboard ?.
> helst trådløs og evt. med indbygget mus, Ja det var mange krav men jeg
> HAR set dem på en Siemens multimediemaskine.

Jeg har et lille trådløst sort "AirKey" tilovers. Det har en indbygget "mus"
i form af en knap man vipper med med højre tommeltot. En hurtig søgning på
google gav http://shop.store.yahoo.com/usbdiscount/acairwilwirk.html

(Priside 300,-)

Mvh
Anders Majland

PS jeg ville have tilbudt sørensen det direkte i email, men han havde ikke
postet fra en gyldig addresse

Fra : Sørensen

Dato : 15-07-02 08:07

> [...]
> Anders Majland
>
> PS jeg ville have tilbudt sørensen det direkte i email, men han havde ikke

Ja undskyld, jeg har (som mange andre) skrevet en fiktiv adresse som
afsender pga. problemer med spam, Jeg har bestilt et keyboard ved
http://www.comelectronics.dk/ ellers tak for budet.

Det var ellers lige sådan et jeg skulle bruge

vh.
Sørensen