kode over flere linier
Fra : Frode A. Jensen

Dato : 14-07-02 07:15

Hej

Findes der en måde så man kan dele lange kodelinier over flere linier.

Jeg har nogle lange linier i min kode og vil gerne for overskueligheden have
linierne delt over flere linier.
I andre sprog findes der en måde, forhåbentlig også i ASP

Frode A. Jensen
email: fajens@post1.dknet.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 14-07-02 08:30

On Sun, 14 Jul 2002 08:14:43 +0200, "Frode A. Jensen"
<fajens@post1.dknet.dk> wrote:

>Findes der en måde så man kan dele lange kodelinier over flere linier.
>
>Jeg har nogle lange linier i min kode og vil gerne for overskueligheden have
>linierne delt over flere linier.

Ja - tegnet hedder _

Formentlig hyppigst anvendt ved tekststrenge:
strString = "Min fine streng indeholder" & _
" en masse tekst."

Men kan også bruges til egentlig kode:
If 1 = 1 _
Then