Kan man kombinere disse tastature/mus
Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 14-07-02 07:23

Jeg vil gerne anskaffe mig Logitech Cordless Optical 2001, men har i øjeblikket en Microsoft trackball Optical, som jeg nødigt vil
af med.

Kan jeg benytte disse to ting således at Logitech Optical 2001 med sin mus er tilsluttet USB og min trackball Optical er tilsluttet
PS 2, således at jeg uden videre kan benytte begge mus (en af gangen ) uden at skulle genstarte/udtage/indsætte den ene eller
den anden.

Håber I forstår hvad jeg mener og kan fortælle om måske tilsvarende erfaringer i løbet af dagen, da jeg nok skal handle i morgen

God søndag

Bjarne

Fjern no spam i mailadresse hvis du skriver til mig
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 14-07-02 09:39

"[6800] B. Rosch" skrev bl.a.:

> [...]
> tilsluttet PS 2, således at jeg uden videre kan benytte begge mus
> (en af gangen ) uden at skulle genstarte/udtage/indsætte den

Det tror jeg ikke der der vil være problemer med.
Jeg har selv to pegeredskaber tilsluttet min PC. En MS USB mus og en Wacom
digitizer og de fungerer fint sammen. Hvis jeg sætter min gamle PS/2 mus
til, virker den også fint, så der er ingen problemer med det. Der er ikke
noget med genstart eller noget...bare installer udstyrret og brug det

--
Lars

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 14-07-02 09:54

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> PS/2 mus til, virker den også fint, så der er ingen problemer med
> det. Der er ikke noget med genstart eller noget...bare installer
Tak Lars
Jeg håber det så også vil gælde for det udstyr, jeg ønsker mig, og som gerne
skulle spille sammen.
Med din oplysning i tankerne, vil jeg så købe i morgen, hvis ingen ellers
kommer med advarsler i løbet af dagen

Forsat god søndag

--
Venlig hilsen
Bjarne

NO SPAM fjernes i e-mail

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 14-07-02 11:32

Jeg vil blot sige tak for din hjælp Lars og fortælle jeg slutter her i NG nu
Få en forsat god tid