Svensk sprogpakke til 3310 - 5.55
Fra : John

Dato : 14-07-02 01:18

En bekendt har et barnebarn fra Sverige på besøg: jeg mangler den svenske
PPM til Nokia 3310 vers. 5.55 - hvor finder jeg den?

Har haft et link til ftp server, hvor de lå - kan huske der lå en lille
tekst fil om hvilket bostav, der svarede til hvilket sprog - men damnit; kan
ikke finde det igen

BTW: Findes der forresten nu en 5.57 eller er det noget jeg har drømt...?

Mvh
John

Fra : John

Dato : 14-07-02 01:28

Svensk ligger sku da også i pakke A - fandt jeg lige ud af

Nogen der har noget info omkring 5.57 - hvilke rettelser, hvor den findes
osv.?

John