FØJ for en lugteprut !
Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 14-07-02 01:02

Hej alle,

da jeg var nede i Føtex her til eftermiddag fik jeg lidt skidt
samvittighed. Poppi's var nemlig lukket på det tidspunkt, og jeg havde
ikke fået købt noget lækkert til misserne.

Så... ned i katte-afdelingen, og der så jeg så noget der hed Friskies
Gourmet Gold. Op på et par tallerkener med det. Og puuuha, det ku' de
godt li' de kære små. Der blev bare rågnasket igennem (Djamal først lidt
senere, han har været helt vildt kælen det sidste døgn - lige før
hoppede han faktisk ned fra træet for at komme ud i køkkenet og blive
kælet med. Scottie følger lidt efter... han kan slet ikke ta' hvis
Djamal bliver kælet og han ikke gør ))) ).

Anyway... De ku' rigtigt godt li' det her Gourmet Gold. Nogle kødbidder
i noget sovseværk.

Men, beware... siger jeg bare... er I da GALE hvor deres afføring kommer
til at lugte af det Det ku' selv ikke Extreme Classic formå at
stoppe.

Så... så ved I det

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-07-02 10:12

On 14/07/2002 02:02, in article
MPG.179addebaa81555a9896e7@news.cybercity.dk, "Jacob Saaby Nielsen"
<jay@dontspamme.kode-fu.net> wrote:

> [...]
>
> Men, beware... siger jeg bare... er I da GALE hvor deres afføring kommer
> til at lugte af det Det ku' selv ikke Extreme Classic formå at

Endnu en grund til at holde sig til lødigt tørfoder
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 14-07-02 15:00

In article <B9570CF6.682F%mail@korat.dk>, mail@korat.dk says...

> Endnu en grund til at holde sig til lødigt tørfoder

Hej Camilla,

tak for sidst

Mjoooh, men du ved...nu var det jo weekend, og jeg har for vane at gi'
dem noget af det der sovsede noget de eeeeelsker at labbe i sig. Der var
bare lige lukket det normale sted

Iøvrigt virker det som om Djamal er mere afslappet omkring Scottie.
Sandsynligvis fordi det ikke gør ondt at lege med ham mere

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-07-02 15:13

On 14/07/2002 16:00, in article
MPG.179ba2576821a6af9896e9@news.cybercity.dk, "Jacob Saaby Nielsen"
> [...]

> Mjoooh, men du ved...nu var det jo weekend, og jeg har for vane at gi'
> dem noget af det der sovsede noget de eeeeelsker at labbe i sig. Der var

Jojo det var da heller ikke ment som en bebrejdelse - nærmest som en joke

> Iøvrigt virker det som om Djamal er mere afslappet omkring Scottie.
> Sandsynligvis fordi det ikke gør ondt at lege med ham mere

Ja, han havde godt nok lange kløer den lille ballademager

Fra : Kate

Dato : 14-07-02 10:31

> efter... han kan slet ikke ta' hvis Djamal bliver kælet og han
> ikke gør ))) ).

Hihi, sådan har Lante det også når Johan kommer for at kæle. Straks
skal den lille skid mænge sig og som regel går Johan så igen for det
gider han altså ikke, dvs nogle gange nupper jeg ham så han ikke kan gå

> Men, beware... siger jeg bare... er I da GALE hvor deres afføring
> kommer til at lugte af det Det ku' selv ikke Extreme Classic
> formå at stoppe.

Jeg har også tit kigget på de der små poser og tænkt...."skulle man",
men så tænker jeg på Johan og lader være, det lyder som om det var
meget heldigt

Kate

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-07-02 12:34

Hej Jacob

Tak for sidst, det var dejligt at se Djamal igen og endnu dejligere at høre,
han stadig bliver mere og mere sit gamle jeg.

Og ja med det "forkerte" mad kan det lugte noget så eventyrligt skrækkeligt.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 14-07-02 15:13

In article <XcdY8.3266$Yf1.257879@news010.worldonline.dk>, cats@feca.dk
says...
> Hej Jacob
>
> Tak for sidst, det var dejligt at se Djamal igen og endnu dejligere at høre,
> han stadig bliver mere og mere sit gamle jeg.

Han skal nok blive rigtig god. Men det kommer i perioder. Efter pibe-
renserne har han været meget kontakt-søgende, og de er en godt legetøj
fordi han gider styrte rundt efter dem. Det har han ikke gidet med nogle
af de andre ting jeg har købt. På den måde kan jeg så vise ham at jeg
gerne vil lege med HAM, og være hans ven. Og det har altså hjulpet
gevaldigt siden I var her

Nåh, sidenote: Scottie fandt lige ud af at man, specielt med klippede
kløer, ikke kan hoppe fra stole-lænet og op på fars ryg, og også
forvente at blive siddende fast

Men puha han slog sig lige. Får det sgu' helt skidt hver gang det sker,
og han halter derudaf. Håber det går væk om en times tid...

> Og ja med det "forkerte" mad kan det lugte noget så eventyrligt skrækkeligt.

Men vi burde jo kende det fra os selv *grin*

--
Jacob Saaby Nielsen

Fra : Camilla Baird

Dato : 14-07-02 15:20

> [...]
>
> Men puha han slog sig lige. Får det sgu' helt skidt hver gang det sker,
> og han halter derudaf. Håber det går væk om en times tid...

Jeg tør vædde med at det er skuespil for at du skal have ondt af ham
Næste gang han halter - prøv at distrahere ham med en lækkerbidsken eller en
anden leg, så skal du se at han glemmer at halte Dvs hvis han så stadig
halter, skal du nok undersøge hans pote/ben...