Kattetræf
Fra : Grit Wessel

Dato : 13-07-02 22:35

Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er efterhånden to år
siden, jeg holdt et sidst

Hvad siger I til fredag d. 26/7?

Jeg bor i Virum (nord for Kbh.). Dem, der har tid og lyst til at komme og
klappe katte og killinger kan smide mig en mail på wessel@dk-ginkgo.dk så
sender jeg adresse og kørselsvejledning.

Og til evt. nye medlemmer af ng'en: Kattetræf er noget vi holder en gang
imellem. Vi mødes hos én fra nyhedsgruppen og drikker kaffe/te, spiser kage
og snakker katte (og nogen gang også andre ting). Alle fra ng'en er
velkomne - også selvom de ikke er de mest flittige skribenter eller måske
føler sig ikke-så-kendte.

MVH Grit - og Phizackerley, Iphi, Galadriel, Mille, Charlie og Cirya.

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-07-02 22:44

On 13/07/2002 23:35, in article
3d309d03$0$46210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Grit Wessel"
<ng@dk-ginkgo.dk> wrote:

> [...]
> føler sig ikke-så-kendte.
>
> MVH Grit - og Phizackerley, Iphi, Galadriel, Mille, Charlie og Cirya.

Jeg ville enormt gerne komme, men lige præcis den dag tager jeg til Belgien
for at aflevere min sidste killing... Billetten er købt. ØV!
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Anita Christensen

Dato : 13-07-02 23:14

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message
> Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er efterhånden to
år
> siden, jeg holdt et sidst
>
> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

*snøft* Ville helt enormt gerne til kattetræf, men ak! den dag går turen til
Jylland på ferie

Mange hilsner
Anita og Jumpy der synes der er vaaaaaarmt

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 13-07-02 22:56

Kan heller ikke den dag

og jeg som ellers er syg med skovkatte *S*

M.v.h.
Lise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-07-02 23:24

Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> wrote:

> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

Øv - jeg er på arbejde den aften...
Det lyder ellers ret så fristende...

--
Knus fra Ann R, spin fra Donna & Ditte
Donna & Dittes katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Majer

Dato : 13-07-02 23:28

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en meddelelse
> Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er efterhånden to
> [...]

Hmm... havde ellers overvejet at tage til mit livs første Kattetræf....
*S*... Men jeg er desværre i Skagen i den uge!!

VH
--
Majer

www.majer.dk

Fra : Jette

Dato : 14-07-02 01:05

Hej Grit

Så vil jeg være den første til at sige JUBIIII! Jeg vil gerne komme
(formoder det afholdes om aftenen.)

Jeg skriver til dig efter adressen når tiden nærmer sig

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:21

> Jeg skriver til dig efter adressen når tiden nærmer sig

Hej Jette

Jeg sender adressen til dig med det samme, så sparer du en mail

MVH Grit

Fra : marianne hellemose

Dato : 14-07-02 06:49

Hej Grit
Pokkers at der er så langt fra Lolland, meeen kunne
du ikke sende Galadriel herned på nusse-ferie,du skal
nok få hende tilbage igen,hmmm, tror jeg, måske

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-07-02 09:48

Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> wrote:
> Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er
> efterhånden to år siden, jeg holdt et sidst
>
> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

øv øv øv.... dåååårlig timing..... ryk det en måned og jeg er game)
den næste månedstid er nemlig utrolig presset for mig ......
--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 10:20

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message
> Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er efterhånden to
år
> siden, jeg holdt et sidst

Jeg kan faktisk godt, hvis jeg "får lov" :) - og det er nok sidste gang
eftersom vi flytter til Sydsjælland 12. august, og der bor åbenbart ikke
nogen af de aktive på listen...

:Pia - (som er vild med langhårede misser)

Fra : Trine Stubbe Teglbjæ~

Dato : 14-07-02 11:00

On Sun, 14 Jul 2002 11:19:36 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Jeg kan faktisk godt, hvis jeg "får lov" :) - og det er nok sidste gang
>eftersom vi flytter til Sydsjælland 12. august, og der bor åbenbart ikke
>nogen af de aktive på listen...

   Jo, mig - men jeg har så aldrig været til kattetræf. Det er
mest fordi at jeg ikke kan få nosset mig sammen ;)

/Trine.
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 13:13

> Jo, mig - men jeg har så aldrig været til kattetræf. Det er
> mest fordi at jeg ikke kan få nosset mig sammen ;)

Så må vi jo finde ud af at sparke hinanden i rumpetten på et tidspunkt. Jeg
inviterer gerne når jeg engang har lavet min løbegård med aktivitetshus (og
fået nogen katte at putte i).

:Pia

Fra : Majer

Dato : 14-07-02 11:50

> eftersom vi flytter til Sydsjælland 12. august, og der bor åbenbart ikke
> nogen af de aktive på listen...

Jeg bor også i det Sydsjællandske (Køge)...

--
Majer

www.majer.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:24

> Jeg kan faktisk godt, hvis jeg "får lov" :)

Hej Pia

Du siger bare til, hvis du får lov Er det kattene eller manden, der skal
give lov?

MVH Grit

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 13:35

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message news:3d316d67$0$13958
> Du siger bare til, hvis du får lov Er det kattene eller manden, der
skal
> give lov?

Katte har jeg jo ikke endnu (bortset fra de 3 vi arver om ikke så lang tid),
så det er gemalen. Nu HAR vi jo været ude at se på MCO, og de ER søde, så
hvorfor blive ved? Men hvis vi ikke skal noget andet, så må jeg sikkert godt
:)

Og jeg må være klar til at få nogen, for jeg svarede 100% rigtigt på
quizzen! Men at jeg skulle være som en perser forstår jeg ikke helt...
Prøvede igen og fik Norsk Skovkat....

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 14:04

> Katte har jeg jo ikke endnu (bortset fra de 3 vi arver om ikke så lang
tid),

Nå ja, undskylder, men det er så frygtelig svært at holde styr på alle
herinde - specielt dem, kan ikke har ansigt på

MVH Grit

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 14:12

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message news:3d3176b5$0$13936
> Nå ja, undskylder, men det er så frygtelig svært at holde styr på alle
> herinde - specielt dem, kan ikke har ansigt på

Det er da ikke noget at undskylde! Men jeg vil da endnu en gang passe på at
reklamere for at jeg faktisk har lagt et billede op af den ene meget smukke
staldmis!

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 14:16

> Men jeg vil da endnu en gang passe på at reklamere for at
> jeg faktisk har lagt et billede op af den ene meget smukke staldmis!

Ja, Suleima. Jeg har været inde og kigge på hende, og hun er smuk.

Det er meget nemmere at huske folks katte, end at dem selv Hmmm, tyder
det ikke på, at man er lidt for kattetosset?

MVH Grit

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 14:25

Jeg hører til dem som ikke er vild med at vise sig frem, når profilerne kan
læses af alle. Ellers har jeg faktisk et helt nyt acceptabelt billede af mig
selv med mine 2 pelsbørn. Blev der taget en beslutning i den retning?

:Pia

Fra : Jette

Dato : 14-07-02 15:18

"Pia J" skrev:
> [...]
af mig
> selv med mine 2 pelsbørn. Blev der taget en beslutning i den retning?

Du skal da ikke være bange for at vise dig frem Det kan da godt være
at nogle få kan finde på at sidde og vurdere billederne og tænke
negativt om folks udseende - men dét er da deres problem! Jeg er dog ret
sikker på, at de fleste billed-kiggere er mest interesseret i kattene,
og bare tænker "Nå, ser hun sådan ud...", og ikke andet.

Hvad tænker du selv, når du kigger billeder?

Hvis du er nervøs for din personlige sikkerhed, kan du bare nøjes med at
opgive dit fornavn og område. Lad være med at indtaste postnr. og sørg
for at dit billede har en anonym baggrund (f.eks. kan man jo undgå at
lægge et billede hvor man står foran sit hus). I selve teksten, kan du
lade være med at fortælle din alder og hvor du arbejder m.v.

Mht. computersikkerhed, kan du - ligesom mange gør det herinde - tilføje
noget til din email-adresse, således du undgår spam. Der er nemlig også
forskellige reklame-spammer-services der scanner hjemmesider for
email-adresser. Bare sørg for at det er tydeligt hvad der skal fjernes
fra din adresse, som f.eks. piajFJERN@DETTEemail.dk.

Jeg kunne godt lave det således at man selv kan bestemme hvem og hvor
mange der må se ens billede, men det burde ikke være nødvendigt når man
jo i forvejen har mulighed for at være meget anonym. Dertil kommer, at
rigtig mange mennesker lægger billeder af sig selv på Internettet i
forskellige situationer (jobsøgning, dating.dk osv.) ... Jeg har aldrig
hørt advarsler i den retning, og jeg har heller aldrig hørt om mennesker
der er blevet chikaneret på den konto. Så derfor synes jeg ikke at
dk-fritid-dyr-kat.dk skal være mere restrektiv en andre hjemmesider hvad
det angår.

Mvh. Jette

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 16:25

> Hvad tænker du selv, når du kigger billeder?

Det rager mig en høstblomst hvordan folk ser ud, og det var ikke så meget
det med at blive bedømt. Men nogen personer synes det er sjovt at chikanere
tilfældige brugere af diverse grupper, blot for at lave rav i den, og jeg
ville nødig rende ind i vedkommende på gaden! (jeg har ikke været ude for
det her, skal lige tilføjes)

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 19:50

> Det rager mig en høstblomst hvordan folk ser ud,

Altså jeg mener, jeg er ligeglad hvor smukke de er - det er altid sjovt at
få ansigter på. :)

:Pia

Fra : Denise

Dato : 14-07-02 19:54

Hej Pia
Hihi, den fik du lige reddet på målstregen, hva'
Hilsen Denise

Fra : Pia J

Dato : 14-07-02 19:58

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in message
> Hej Pia
> Hihi, den fik du lige reddet på målstregen, hva'
> Hilsen Denise

Jeg ved ikke hvordan, men alt jeg får sagt i dag kan på en eller anden måde
misforstås. Det må være varmen!!

:Pia

Fra : Denise

Dato : 14-07-02 10:26

Hej Grit
Fedt, dagen er sat af i kalenderen. Mailer når tiden nærmer sig, advar
kattene.
Hvad med nogle af mænderne i gruppen, er det ikke snart på tide de melder
sig, de drikker vel også kaffe og spiser kage. Det er jo ikke mange man har
set til træffene. Håber selvfølgelig også at se nogle nye piger.
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:26

> Fedt, dagen er sat af i kalenderen. Mailer når tiden nærmer sig, advar
> kattene.

Hej Denise

Jeg skulle hilse fra kattene og sige, at der er ikke nogen grund til at
advare dem, de er ikke spor bange for dig... men de trænger godt nok til én,
der vil nusse dem (de får aaaaaaldrig noget opmærksomhed, og de har det
meget hårdt)

MVH Grit

Fra : Kate

Dato : 14-07-02 10:26

> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

Ævævæv, enten tager jeg til Jylland den dag eller også skal jeg til
fødselsdag. Det er ikke helt bestemt hvilken af delene, men jeg kan
ikke også plalægge kattetræf samme aften

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 14-07-02 10:44

Hej Grit.

Hanne & undertegnede melder sig også gerne.
Jens spørger, om man også må savle på dine misser?

Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:30

> Jens spørger, om man også må savle på dine misser?

Tjaaa, det ved jeg faktisk ikke. Jeg ved ikke hvordan de reagerer, for jeg
har aldrig prøvet at savle på dem... men det kunne da være, at Jens skulle
undersøge sagen?

MVH Grit

Fra : Mette Jensen

Dato : 14-07-02 11:40

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote i

> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

Jeg vil godt komme!

> Jeg bor i Virum (nord for Kbh.). Dem, der har tid og lyst til at komme og
> klappe katte og killinger kan smide mig en mail på wessel@dk-ginkgo.dk så
> sender jeg adresse og kørselsvejledning.

Fint.... Der er jo så tæt på at jeg kan cykle...

Mange hilsner Mette
--
http://kashmir.yaboo.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 14:10

> Fint.... Der er jo så tæt på at jeg kan cykle...

Ja, jeg kunne se på din hjemmeside at du bor 5 min fra DTU. Jeg ved at det
tager 40 min at gå fra DTU og hjem til mig, men jeg ved ikke hvor lang tid,
det tager at cykle (sidst jeg cyklede til DTU boede jeg på den anden side af
Geels bakke *STØN*)

MVH Grit

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 13:20

Hej Camilla B, Lise, Anita, Ann R, Majer, Marianne, Sabina og Kate

Øv altså at I ikke kan komme, men jeg vidste jo egentlig godt, at der nok
var mange, der ikke kunne, når jeg ikke gav bedre frist og når det er midt i
ferieperioden, men jeg gider ikke langtidsplanlægning i øjeblikket. Men så
må vi ses næste gang

(Og nej, Marianne, du må ikke låne Galadriel - hun bliver her)

MVH Grit

Fra : Eva

Dato : 14-07-02 21:41

Hej Grit
Det kunne ellers være rigtig hyggeligt, men jeg bliver også nødt til at
springe over. Der er lidt langt fra Vestjylland.
Ville ellers gerne ha´ mødt jer allesammen, men det må jeg så ha´ til gode
til en anden god gang, hvor i måske er nogen der skal til en udstilling her
i det mørke jylland eller lignende.
Den tid den glæde for der er vel ikke kattetræf herover nogen steder?
Hilsen Eva
Grit Wessel <ng@dk-ginkgo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d309d03$0$46210$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 22:24

> Det kunne ellers være rigtig hyggeligt, men jeg bliver også nødt til at
> springe over. Der er lidt langt fra Vestjylland.

Ok Eva, det er godtaget som en god undskyldning. Jeg var jo nok heller ikke
troppet op, hvis der var kattetræf i Vestjylland.

MVH Grit

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-07-02 22:18

Hej Grit.
Aij altså, det vil jeg _forfærdelig_ gerne være med til, men det kommer godt
nok til at knibe. Manden og datteren skal på fisketur hele dagen, og vi
rejser på ferie dagen efter, så der skal nok også pakkes lidt og så'n.
Jeg vil nu alligevel prøve om jeg kan få det til at falde i hak på en eller
anden måde, for jeg vil altså så gerne møde Phizackerley og Galadriel (og
alle ng'erne *S*). Hvad tid regner du med, det starter?

Mvh. Else - der da også bor i Sydsjælland.

Fra : Grit Wessel

Dato : 14-07-02 22:23

> Hvad tid regner du med, det starter?

Jeg har skrevet kl. 19 til de andre, så kan dem, der bor tæt på, nå at sluge
lidt aftensmad inden (og dem, der bor langt væk, må så bare spise lidt mere
kage

> Jeg vil nu alligevel prøve om jeg kan få det til at falde i hak på en
eller
> anden måde, for jeg vil altså så gerne møde Phizackerley og Galadriel (og
> alle ng'erne *S*).

Jeg håber at du kan få det hele til at passe, ellers skal du være velkommen
en anden dag - Phizackerley og Galadriel tager imod beundrere. ng'erne kan
jeg ikke tilbyde dig andre dage i denne omgang, men måske nogle andre kan
senere

MVH Grit

Fra : Pia J

Dato : 15-07-02 07:04

nåja, det er dig der har Phiz - han er altså flot.

:Pia

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 10:12

> nåja, det er dig der har Phiz - han er altså flot.

Tjaaaa til tider!

I går sad jeg og kælede med ham og så "hov, der var en hårfilter, den skal
lige fjernes". Men nej, det var ikke en hårfilter - det var en lille snegl
(af den slags uden hus på), der var blevet viklet ind i hans pels - nam nam
hvor jeg dog nød at fjerne den (den var levende).

I dag er han fuldstændig gulprikket i ansigtet (blomsterstøv) og har sorte
snesko (jord).

MVH Grit

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 16-07-02 21:14

Hurraaah Jeg kan alligevel godt komme. De glade lystfiskere kommer
(forhåbentlig) hjem kl. 15, så jeg kan overtage bilen. På den måde skulle
jeg kunne nå både spisning hos Lars og Hanne og kattetræf hos Grit.
YES! Jeg glæder mig til mit første kattetræf. Og feriepakningen - tja, den
må nok vente.

Mvh. Else.

Fra : Lars Dahl

Dato : 15-07-02 06:31

Hej Else.
Hvis det nu falder i "hak" med at du kommer til træf så kunne du jo vende
næsen ind mod os i Hvidovre/Avedøre. Og spise med ) Lars har jo lige
som om meldt os til
Hilsen Hanne og savleren

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 15-07-02 17:22

Hej Hanne - og savleren.

Tak for invitationen. Det ville jeg bestemt sætte pris på. Jeg vender
tilbage, når jeg har fundet ud af, om jeg kan komme.

Mvh. Else.

Fra : Helle Andersen

Dato : 15-07-02 11:01

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> wrote in message
> Så er det vist ved at være tid til et kattetræf, og det er efterhånden to
> [...]

Jeg vil gerne komme

--
Helle
http://kattenet.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 13:02

> Jeg vil gerne komme

Herligt! Jeg sender dig fluks en adresse.

MVH Grit

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 15-07-02 14:35

Jeg må desværre også siger nej tak eftersom der er lidt langt fra
Sønderjylland og til Virum!

Heidi Bojsen

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 21:41

> Jeg må desværre også siger nej tak eftersom der er lidt langt fra
> Sønderjylland og til Virum!

Øv, men jeg må jo nok give dig ret - det er lidt langt

MVH Grit

Fra : Ann K

Dato : 15-07-02 19:36

Samtale mellem mig og Manden;
A: Skal vi noget d. 26/7 ?
..... tænkepause....
J: Næææ... hvorfor?
A: Grit har inviteret til kattetræf! Og jeg ville da gerne med....
J: Hmmm....
A: Skal jeg skrive at vi begge kommer... (lumsk bagtanke - jeg har ikke
kørekort!)
J: NEJ!!!!!
A: Hvorfor ikke? Det er jo hos Grit... Og Helle (Andersen) kommer
også.... Og så er der jo skovmisserne - du ved nok, Phizackerley og.....
.....Her bliver jeg afbrudt......
J: Ja, og en flok katteforstørrede kvindemennesker!!!! Jeg bliver
hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så Grit... det er altså kun mig, som kommer

Mvh Ann

Fra : Pia J

Dato : 15-07-02 19:50

> Så Grit... det er altså kun mig, som kommer
Det skal du ikke være ked af, Ann, min gider heller ikke!

:Pia

Fra : Denise

Dato : 15-07-02 21:12

Hej Ann
Det kunne have været Claus's ord, hihi. Det kan jo være limousinen kører fra
Brøndby, eller hvad med en tur bag på motorcyklen
Hilsen Denise

Fra : Ann K

Dato : 15-07-02 21:42

Hej Denise.
> Det kunne have været Claus's ord, hihi.
<> Hi, hi - bare ingen misforstår... Hver for sig synes han nemlig at I
er søde (hvorfor ellers arrangere ferietur med Nina El Falaki Men
sådan et helt bundt af os... nej - han fik nok, da vi kaldte til
arbejdsdag og er helt sikker på at _nogen_ vi kender bliver _nødt_
til at have ham på besøg, næste gang jeg inviterer

>Det kan jo være limousinen kører fra Brøndby
<> Super

>.........eller hvad med en tur bag på motorcyklen
<>Jaaaaaaaaahhhhhhh... Hvis det altså ikke regner

Mvh Ann

Fra : Denise

Dato : 15-07-02 22:08

Hej Ann
Jamen, så snakkes vi ved når tiden nærmer sig.
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 21:43

> J: Ja, og en flok katteforstørrede kvindemennesker!!!! Jeg bliver
> hjemme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, og jeg har ikke engang en hund, så jeg havde egentlig heller ikke regnet
med, at Jan gad komme

MVH Grit

Fra : Ann K

Dato : 16-07-02 19:32

Hej Grit.
Jamen vi befinder os da stadig på forhandlingsstadiet
Jans betingelser er indtil videre som følger;
Han vil gerne tale med Jette om hendes fantastisk flotte arbejde med
"vores" hjemmeside... og høre om hun mon har nogle pædagogiske fif til
at lære _mig_ at lave hjemmeside
Han vil ææælske at snakke vovser med Pia Og se billeder!
(For resten Pia.... hvor _er_ Max bare blevet stooor og dejlig! Og lille
Molly er da bare kær!)
Lars skal have en hammer med! *ggg*
Camilla (Scharff) må ikke drille...
Det værste er vel at han _ikke_ selv mener at det vil være et problem at
Saga også kommer med ))

Med så urimelige betingelser *tror* Herren at han er sikret mod at
skulle til kattetræf ))

Mvh Ann

Fra : Camilla Scharff

Dato : 16-07-02 20:43

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev...
> Hej Grit.
> Jamen vi befinder os da stadig på forhandlingsstadiet

Godt så - forhandlinger....

> [...]
> Han vil gerne tale med Jette om hendes fantastisk flotte arbejde med
> "vores" hjemmeside... og høre om hun mon har nogle pædagogiske fif til

At han gerne vil tale med Jette om hjemmesiden kan jeg godt forstå - det
sidste skal jeg undlade at kommentere (er sikker på, at Ann kan udføre
seriøs baskning med Lars' medbragte hammer )

> Han vil ææælske at snakke vovser med Pia Og se billeder!

Og det vil vi andre da osse...!

> Lars skal have en hammer med! *ggg*

Hmmm - til at "banke" de uterlige kvindfolk oven i knolden med (hvem,
mig?)?!

> Camilla (Scharff) må ikke drille...

Jaaahh, se her kommer så ihvertfald forhandlingen ind i billedet *he he* -
hva' nu hvis vi aftaler, at jeg KUN må servere 3 bemærkninger på HELE
aftenen? (århhh, kom nu, Jan, jeg er så god til at drille, har gået på
udvidet grundkursus og alt muligt! - og lad bare være, du kan garanteret
godt li' det - du bor jo sammen med Ann, som vel næppe kan betegnes som en
bly viol... *av av Ann, skal nok være sød nu* ))

> Det værste er vel at han _ikke_ selv mener at det vil være et problem at
> Saga også kommer med ))

Næh, men spørgsmålet er, om han mon ikke finder ud af, at det bliver et
problem at *prøve* at få hende med...? Jeg mener, hun skal vel i en
transportkasse eller noget - og turen derud... kunne det mon tænkes, at
alene tanken om dét kunne afholde husbond fra at forsøge sig med den fikse
idé?

> Med så urimelige betingelser *tror* Herren at han er sikret mod at
> skulle til kattetræf ))

HA! Tro om...

Mvh. Camilla

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-07-02 01:16

Hej Ann.

Vil du være sød & rar at meddele Jan at jeg meget gerne vil have mig frabedt
at blive kaldt et katteforstørret kvindemenneske!?

Lars
--

Ann K <tsars@os.dk> skrev i news:agv4m6$sik$1@sunsite.dk

Fra : Kate

Dato : 16-07-02 18:19

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> wrote in

> Hej Ann.
>
> Vil du være sød & rar at meddele Jan at jeg meget gerne vil have
> mig frabedt at blive kaldt et katteforstørret kvindemenneske!?
>
> Lars

Århhh, Lars, er du ikke lidt sart nu

Kate

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-07-02 20:25

Kate <kate@oliwer.dkligeher> skrev i news:ah1khr$2t3$2@sunsite.dk

> Århhh, Lars, er du ikke lidt sart nu
>
> Kate

Jo! *G*

Lars

Fra : Ann K

Dato : 16-07-02 18:43

Hej Lars.
OK... så tager jeg ordet "kvindemenneske" i mig!
Mvh Jan (Anns Mand)

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 16-07-02 21:04

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ann.
>
> Vil du være sød & rar at meddele Jan at jeg meget gerne vil have mig
frabedt
> at blive kaldt et katteforstørret kvindemenneske!?

Neej, Lars - du er da bare et katteforstørret mandfolk ))

/Else

Fra : nitsen

Dato : 15-07-02 20:36

"Grit Wessel" <ng@dk-ginkgo.dk> skrev

> Hvad siger I til fredag d. 26/7?

Jow jow - endelig en dag hvor jeg ette ska' på arbejde - så jeg vil da grove
gerne komme og snakke mig hæs samt nusse kattene skaldet §.

> Jeg bor i Virum (nord for Kbh.). Dem, der har tid og lyst til at komme og
> klappe katte og killinger kan smide mig en mail på wessel@dk-ginkgo.dk så
> sender jeg adresse og kørselsvejledning.

Jamen jeg smider lige en mail, så du får min direkte mailaddresse.

> [...]
> og snakker katte (og nogen gang også andre ting). Alle fra ng'en er
> velkomne - også selvom de ikke er de mest flittige skribenter eller måske

Uha - det lyder altså svært hygsomt §

Mvh

Anita og Frode der bliver hjemme den dag.

Fra : Lene Vang

Dato : 15-07-02 21:10

Jeg kan ligeså godt advare jer nu, jeg kommer altså med hel masse spørgsmål
den aften..
Så er I advaret :)

---------------
Hilsen

Lene Vang

Fra : Camilla Scharff

Dato : 15-07-02 21:31

Hej Grit

Sørme om ikke kalenderen er gabende tom den aften...
Så jeg vil da også gerne komme

Mvh. Camilla

Fra : Grit Wessel

Dato : 15-07-02 21:40

> Sørme om ikke kalenderen er gabende tom den aften...

Hej Camilla

Ikke mere

MVH Grit

Fra : Anita Christensen

Dato : 21-07-02 00:10

Hej Grit!

Ja, jeg var vist lidt hurtig til at sige at jeg ikke kunne komme til
kattetræf Er der mon stadig plads til en til?

Håbefulde hilsner
Anita

Fra : Grit Wessel

Dato : 21-07-02 08:58

> Ja, jeg var vist lidt hurtig til at sige at jeg ikke kunne komme til
> kattetræf Er der mon stadig plads til en til?

Hej Anita

Du skal være velkommen, jeg sender adressen.

MVH Grit

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 21-07-02 18:48

Hej Grit.

Er det forsent at næsten melde sig til?

Jeg skal nåske på arbejde den dag, men jeg vil gøre hvad jeg kan får at få
fri.

Hilsen Randi
http://kattens-osse.homepage.dk