hurra :-)
Fra : Gina Steffen

Dato : 13-07-02 20:52

Hej alle sammen.

Ja så fik vi endelig taget os sammen

I morges klokken 5 startede vi en længere tur med vores dansk
varmblodshoppe, vi skulle faktisk køre 250 km

Men planen var sat og det var det eneste rigtige at gøre.
Forstår i denne hoppe er en s-klasse springhoppe men hun er nu 22 og nu
ville vi så trække det sidste og forhåbentligt bedste føl på hende.

Planen var at det skulle blive til et super duper springemne og hvilken
hingst er så bedre end Carano ??

så i morges læssede vi hoppen og hendes 1 måned gamle føl og kørte hele
vejen til Ribe

Dyrlægen kiggede på hende da vi ankom og der vil ca. gå 2 dage før hun er
parat

Det er bare så lækkert!!! så nu kan vi vente med længsel på at høre mere og
glæde os til om et år!!!

Ville bare lige dele det med jer

Venlig hilsen Gina Larsen

Fra : Nina Svanholm

Dato : 15-07-02 19:42

Hej

Glæder mig til at høre hvordan det er gået!
Kan du sende nogle billeder af din hoppe og føl vi kunne se?

Sommer hilsner fra Nina.

Fra : Gina Steffen

Dato : 15-07-02 21:59

Det kunne jeg da godt hvis jeg havde en scanner
Men det kan være jeg kan låne en på vores bibliotek

Prøver at finde ud af det

Sommer hilsner Gina