Min brænder skaber sig!! Hjælp!!
Fra : Mik Andersson

Dato : 13-07-02 18:51

Hej med jer!!

jeg har en brænder som jeg plejer og kunne brænde 12x med uden problemer,
men for 2 måneder siden begynde den og lave brænde fejl hele tiden!! så jeg
satte hastigheden ned til 8x, også kørte det igen uden problemer, men igår
begynde den igen selv om den kørte 8x hastighed, jeg prøvede og genstarte
flere gange men uden at det hjalp, så satte jeg hastigheden ned til 4x også
virkede det igen, men 4x hastighed er lidt langsomt!! er der nogen der kan
hjælp mig med mit problem??

min computer er:
amd duron 800 mz, 256 sd-ram, g-force2 mx 200 med 32 mb, 40gb hard-disk, et
32 gange cd-rom

og min brænder som er en liteon 16x10x40

min softwere er:
windows 98, jeg brænder med Musicmatch Jukebox.

håber nogen kan hjælpe!!

Mvh. Mik A.

Fra : Miu

Dato : 13-07-02 19:48

Hvis der stadig er garanti tilbage så gå da ind med den....ellers prøv et
andet brænderprog som f.eks. nero (kan hentes på www.download.com)

Miu

Fra : Kimmiboy

Dato : 13-07-02 23:42

> [...]
>
> og min brænder som er en liteon 16x10x40
>
> min softwere er:
> windows 98, jeg brænder med Musicmatch Jukebox.

Hejsa, har du prøvet at køre en resne-cd ???

Hilsen Kimmiboy

Fra : Søren

Dato : 14-07-02 00:07

"Mik Andersson" <skrivtilmik@hotmail.com> wrote in message

> og min brænder som er en liteon 16x10x40

ER det en brænder med Burn Proof teknologi ???, ellers er det muligt at du
har programmer kørende i bagrunden der tager for meget processor/ram
resourcer og du derfor får brænde fejl pga buffer underrun eller lignende.

Søren.

--
Jeg repræsenterer ikke andre med dette indlæg, da jeg ikke bruger andres
internet opkobling. Jeg repræsenterer kun mig selv da det er min egen

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 14-07-02 12:40

Søren wrote:

> ER det en brænder med Burn Proof teknologi

LiteOn brændere har burn-proof eller en variant deraf siden 8x brænderen.
( I 8x brænderen kom det dog først med en senere firmware).