indsætte jpg.fil
Fra : varde

Dato : 13-07-02 18:25

Hej !

I mit tegningshoved vil jeg gerne have vores firmalogo sat ind. Det der er
problemet for mig, er at der er en ramme omkring logoet...

Hvordan fjerner jeg den ?? Hvis jeg insætter logoet i et andet program,
fek.s. frontpage, er der ingen ramme om.

Mvh. Søren

Fra : Kasper

Dato : 13-07-02 18:29

hvilket cadprogram snakker vi om?????

Fra : varde

Dato : 13-07-02 18:52

"Kasper" <kapper100@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> hvilket cadprogram snakker vi om?????

AutoCAD 2002

Fra : Leif

Dato : 14-07-02 09:59

Vælg "Insert speciel" og " Acad entities".

Fra : varde

Dato : 14-07-02 10:52

Det kan jeg ikke finde, kan du præcisere..

Fra : CADmageren ApS

Dato : 15-07-02 07:09

Hej Søren.

Du skal bruge kommandoen IMAGEFRAME - Off/On
Hermed kan du tænde og slukke for rammen rundt om billedet. Hvis du skal
flytte eller skalerer billedet, bliver du nød til at have IMAGEFRAME=ON.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Fra : varde