Brænder
Fra : Steffen Nielsen

Dato : 13-07-02 17:43

Hejsa
jeg har et lille problem med min brænder
når jeg brænder går den i stå det er en teonit
og det kun her på det sidste jeg har haft den i et år så
Uggi

Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-07-02 18:39

On Sat, 13 Jul 2002 18:43:17 +0200, "Steffen Nielsen"
<steffen.nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg har et lille problem med min brænder
>når jeg brænder går den i stå det er en teonit
>og det kun her på det sidste jeg har haft den i et år så

Hvilket OS kører du?
Hvilket recording software anvender du?
Hvilken hastighed brænder du med?
Hvilke skiver anvender du?
Findes der et mærke ved navn teonit?
Hvilken model er din brænder?

Morten

Fra : Steffen Nielsen

Dato : 13-07-02 20:54

win xp
neo
12
tysk pis

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-07-02 09:53

On Sat, 13 Jul 2002 21:53:45 +0200, "Steffen Nielsen"
<steffen.nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

>win xp
>neo
>12
>tysk pis

Hvad er teonit, hvad er neo, hvad er tysk pis?

Morten

Fra : K E Nielsen

Dato : 13-07-02 19:04

Og man kunne spørge i gruppen dk.edb.hardware.drev.cd-rom

Fra : BorreBoy

Dato : 13-07-02 20:46

"Steffen Nielsen" <steffen.nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> jeg har et lille problem med min brænder
> når jeg brænder går den i stå det er en teonit

> og det kun her på det sidste jeg har haft den i et år så

Er det kun her på det sidste, du har haft den i et år? Meget relevant
oplysning

/Thomas.