Søges: Low Profile garfikkort...
Fra : Jonny Jensen

Dato : 13-07-02 16:18

Hejsa!

Jeg står og skal bruge et grafikkort i low profile, med TV-udgang... Er der
nogen herinde der lige ved hvor man finder såda et her i danmark?
EDBpriser.dk er ikke ril megen hjælp

Havde håbet på at finde et GF2MX eller noget Matrox G450, som jeg ved begge
er lavet i low profile, men jeg kan ikke lige finde dem til salg nogen
steder. Krav til kortet:

OK ydelse (ikke det vilde 3D, bare godt nok til at vise DivX og DVD på et TV
i 800x600).
Low profile
TV-out
_Helst_ AGP

Hvis det er helt umuligt at finde, kan et low profile TV-out kort alene også
bruges, PCI...

Og endelig, hvis der findes nogle bestemte mærker hvor selve printet med
stik til vga og/eller tv-out er så lavt, at man kan modificeret bagpladen og
få et low profile ud af det, har det også lidt interesse...

Håber meget at nogen kan hjælpe :-/

Jonny.

Fra : LNC

Dato : 13-07-02 16:31

Jymodata i Fredericia har LowprofileGeforce gfx 2mx400 eller 2 Ti M tv ud
til under 700,- mener jeg .Ring og hør det skader jo ikke :).

Tlf 75935543
www.jymodata.dk

Mvh Lars

Fra : Jonathan Fromer

Dato : 13-07-02 16:42

Jonny Jensen wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg står og skal bruge et grafikkort i low profile, med TV-udgang...

Matrox G550, 32 MB, VGA+VGA, low-profile, bulk: Pris incl. moms 1.175,00
kr.
<http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-gfxko/gfx-ws/grafg55-madda32db.h
tml>

Kræver dog som jeg forstår det også følgende for at kunne bruges med TV:
Matrox G550 DVD player samt TV-out kabel: Pris incl. moms 149,00 kr.
<http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-gfxko/gfx-tilb/grafgt-mtvdvdb.ht
ml>

mvh.
Jonathan - http://waxninja.cjb.net/~jf/fromer/

Fra : Miu

Dato : 13-07-02 19:54

På edbpriser fandt jeg GeFORCE2 MX400 64MB 478,- med tv-out...
det er da til at leve med...

Miu

Fra : Jonny Jensen

Dato : 13-07-02 19:59

> På edbpriser fandt jeg GeFORCE2 MX400 64MB 478,- med tv-out...
> det er da til at leve med...

Hvor finder du det? Kan ikke se et til 478 nogen steder, og der står intet
om low profile nogen steder?

Jonny.

Fra : Miu

Dato : 13-07-02 23:00

vupz sorry...my mistake...!! glemte lige low profile...!

Fra : -=Proxie=-

Dato : 14-07-02 19:20

> Hvor finder du det? Kan ikke se et til 478 nogen steder, og der står intet
> om low profile nogen steder?

Er det thin server du tænker på , når du skriver low profile?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 15-07-02 16:06

> Er det thin server du tænker på , når du skriver low profile?

Det kan godt være at det også kaldes det. Det er indstikskort i halv højde.
Skal passe til et AOpen H340A i sort. Et RIGTIGT lækkert lille kabinet i
øvrigt

Jonny.