Kabelmodem og Mandrake + mounting af en fa~
Fra : Zune

Dato : 13-07-02 12:39

Er der nogen derude der kan hjælpe en der er fuldstændig grøn i linux
verdenen med at få et kabelmodem fra teledanmark til at virke under Mandrake
8.2!!!
Mit mål er bare at kunne komme på nettet.... Jeg kører en XP på en anden
partition på disken og der har jeg ingen problemer med at komme på nettet...

I samme åndedrag har jeg problemer med at få mountet en FAT32 partition, så
jeg kan dele filer med XP. Jeg har hørt det kan lade sig gøre!!!

En forslag skal være skrevet som var det til en 3-årig, for jeg har aldrig
rodet videre med linux før... Men jeg kan mærke at jeg komme til det for det
er sgu' spændende...

På forhånd tusind tak!!!

Zune

Fra : Zune

Dato : 13-07-02 12:50

Så fik jeg selv løst problemet med mountingen....

Zune

Fra : Zune

Dato : 13-07-02 13:15

Så virker kabelmodemmet også... Men tak for hjælpen alligevel....

Fra : Michael Eriksen

Dato : 13-07-02 15:07

"Zune" <mail@zune.dk> wrote in

> Så virker kabelmodemmet også... Men tak for hjælpen alligevel....

Se bare - 11 minuter for at løse fat32-problemet og 36 for at løse
netproblemet - linux er let

Men skriv bare igen næste gang du får problemer!

Michael

Fra : Bo Simonsen

Dato : 13-07-02 18:10

In article <Xns924AA439D90F0kmedanbbsdk@212.54.64.135>, Michael Eriksen wrote:

> Se bare - 11 minuter for at løse fat32-problemet og 36 for at løse
> netproblemet - linux er let

Han har vel også lært at man skal rode lidt med problemerne, før at man
skriver.

Bo Simonsen

http://fido.geekworld.dk

Fra : Kent Friis

Dato : 13-07-02 15:32

Den Sat, 13 Jul 2002 13:39:19 +0200 skrev Zune:

>En forslag skal være skrevet som var det til en 3-årig, for jeg har aldrig
>rodet videre med linux før... Men jeg kan mærke at jeg komme til det for det
>er sgu' spændende...

"Agygy Aguh"?

Hvornår har du sidst mødt en 3-årig der kan læse?

Mvh
Kent
--
If you think about it, Windows XP is actually the OS that
started as "Microsoft OS/2 NT 3.0"