Støbning af egne blink. Jeg mangler hv~
Fra : Anders Lund Jensen

Dato : 13-07-02 11:30

Hej

Jeg vil gerne selv i gang med at støbe mine egne blink. Jeg har prøvet med
ren bly, men de bliver for bløde og vejer for meget.

Ved du hvor jeg kan købe hvidmetal. Jeg har prøvet alle autoophuggere og
lignende i området (Esbjerg). Jeg har hørt at prisen kun er 10 kr. pr. kg.

Jeg håber du kan hjælpe.

Venlig Hilsen

Anders Lund Jensen
www.eoa.dk

Fra : HB Nielsen

Dato : 13-07-02 16:34

Hejsa.

Prøv om du kan skaffe nogle afballceringsklosser fra gamle fælge og smælt
dem om.
Jeg bruger selv loddetin (jeg jeg få de gratis) og det virker fint (Dog skal
flussen smæltes du af dem.).
Hvis du få brug for hjælp må du meget gerne skrive til mig, så vil jeg prøve
og hjælpe.

HB

Fra : Erik Munck

Dato : 14-07-02 07:31