har hentet killing
Fra : Linda

Dato : 13-07-02 11:24

Hej
så har jeg fået hentet den lille killing, meget n krævende,
er med ved tastaturet, som i kan se, energibundt, har fået hilst på Venus,
snust til hinanden, Venus har knur'øret knurret, som jeg prøver på at
skrive, den har spist og drukket med vellyst, Venus er trukket ud i
udestuen, men der er de altid om dagen. Frederik ved jeg ikke lige hvor
er, den vil bide i hænder og fingrer bfor opjhhmæfrrrrrrr vf1 for
opmærksomhed, som i kan se hg skr iver den med, den kræver meget
opmærksomhed, der er ingen ro på den.

Linda

Fra : Trine Alsing

Dato : 13-07-02 11:29

Hej Linda

Iiihh hvor er det hyggeligt med sådan en lille ny Hvad skal han/hun??
hedde??

Hilsen
Trine

Fra : Linda

Dato : 13-07-02 11:38

det har jeg ikke fundet ud af endnu, det kommer anf på hvordan den opfører
sig, de altid fået navne
efterooooooooooooooooooooooooooooooooooooool¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨88888
88888
deres temperament, men som du kan se blander den sig i skrivning*SS*
Linda

Fra : Trine Alsing

Dato : 13-07-02 11:41

Er det en lille pige eller en lille bølledreng??

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-07-02 11:42

On 13/07/2002 12:37, in article
3d3002ee$0$80799$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "Linda"
<l.jeppesen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> 88888
> deres temperament, men som du kan se blander den sig i skrivning*SS*

Med dens store interesse for teknik og skrivning kan den da ikke hedde andet
end TeknoMiv
--
Camilla Baird
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 13-07-02 11:46

On 13/07/2002 12:41, in article B955D096.667E%mail@korat.dk, "Camilla Baird"
<mail@korat.dk> wrote:

> Med dens store interesse for teknik og skrivning kan den da ikke hedde andet
> end TeknoMiv

Eller muligvis TeknoSpin(d)

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-07-02 20:53

Camilla Baird <mail@korat.dk> skrev i news:B955D096.667E%mail@korat.dk
> [...]
> >

> Med dens store interesse for teknik og skrivning kan den da ikke hedde

Min tanke var "Remington" - for dem som kan huske dengang, der var noget der
hed en skrivemaskine *S*

Mvh. Lars
--
von Fribergs Norske Skovkatte
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

Tjekket af NAV 2002

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 13-07-02 21:22

"Lars Dahl" <ldahlREKVALME@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse

> Min tanke var "Remington" - for dem som kan huske dengang, der var noget
der
> hed en skrivemaskine *S*

Og ikke bare var(/er) Remington en skrivemaskine, det er også diverse
skydevåben (revolvere, geværer, maskingeværer) så jo, det passer vældig godt
til en killing med krudt i r*ven *GGG*

Held og lykke med den lille

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 22:04

Hej
Hvad med Remington Steele, kan I huske den serie, wow flot fyr.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 13-07-02 22:07

Forresten, det var jo Pierce Brosnan, nu når jeg tænker mig om
Hilsen Denise