Aktivitetskalender med MySQL
Fra : Thomas Demant

Dato : 13-07-02 08:49

Ok, jeg ved at det ikke er meningen med gruppen, at finde færdige scripts,
men jeg beder jo heller ikke om at få lavet et, bare om at der er nogen der
kender et script, som der for de besøgende ser ca. sådan ud:
http://www.dgf.dk/kalender.asp (altså bare en liste over dage med
aktiviteter, ingen grund til at have en rigtigt kalender der viser dage uden
aktiviteter).
Men den skal gerne være i PHP og med en MySQL database, så det er muligt at
logge ind og tilføje, fjerne og redigere. Gerne til flere brugere, men ikke
et krav.

--
Thomas

Fra : Janus Høi

Dato : 13-07-02 09:41

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dkspam> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> logge ind og tilføje, fjerne og redigere. Gerne til flere brugere, men

Jeg har ikke undersøgt det yderligere, men jeg har da et bud på, at der
måske er noget her:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Calendars/

--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Jonas Levring

Dato : 13-07-02 10:18

et lille script som engang er blevet lavet i kedsomhedens stund...

http://www.dreamnet.dk/div_code/arrangementer/

Sig til hvis du vil have det, så mailer jeg det bare

/Jonas Levring

Fra : Thomas Demant

Dato : 13-07-02 12:51

> http://www.dreamnet.dk/div_code/arrangementer/
> Sig til hvis du vil have det, så mailer jeg det bare
Det vil jeg meget gerne, det er lige sådan jeg havde tænkt mig.
Så hvis du vil sende kildekoden til thomas.demant@adslhome.dk, vil jeg blive
meget glad.
På forhånd tak.

--
Thomas

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-07-02 12:59

"Thomas Demant" <thomas.demant@adslhome.dk> skrev i en meddelelse news:3d301432$0$13976$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Det vil jeg meget gerne, det er lige sådan jeg havde tænkt mig.

Det kunne jeg da også godt tænke mig. Mail til email@bennynissen.dk

Benny Nissen

Fra : Jonas Levring

Dato : 13-07-02 13:16

Jamen det får i da bare :) - email til jer

/Jonas Levring

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-07-02 14:50

On Sat, 13 Jul 2002 14:16:05 +0200, Jonas Levring wrote:

>Jamen det får i da bare :) - email til jer

Hey, hey, jeg har lige testet den og det virker Den får jeg snart
brug for, så måske kunne der osse blive en kopi til mig?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
kurt@towle.dk

Fra : Kristen Thiesen

Dato : 15-07-02 09:26

Jonas du er bare god!

Kan jeg ikke også få en kopi af kildekoden, jeg har selv prøvet at lave det
men der gik ged i dags dato for mig og dit virker jo så fint, please please
I'm not worthy....

Kristen
ktjunk@mail.dk