BinaryWrite... først den ene vej, og så de~
Fra : Lars B. Jensen

Dato : 12-07-02 14:30

Hej alle

I forbindelse med mit projekt "asp webchat", som efterhånden har udviklet
sig en del!, har jeg
lavet en /get og en /dir funktion, så Channeloperators kan hente filer fra
en "fileserver", og få vist
hvad der ligger af filer der.

Men, nu vil jeg selvfølgelig gerne kunne lave det samme den anden vej, altså
at de kan uploade.
Det skal dog _ikke_ ske med en almindelig fileselector, som man bruger ved
asp-upload, men ved
at brugeren i en "kommandolinie" skriver "/put filnavn"

kan jeg bruge noget af asp-uploads (smartupload)'s kode til det?

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk
http://www.zulfo.dk/chat

Fra : F.Larsen

Dato : 14-07-02 11:52

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message
> Det skal dog _ikke_ ske med en almindelig fileselector, som man bruger ved
> asp-upload, men ved
> at brugeren i en "kommandolinie" skriver "/put filnavn"

Så vidt jeg kan se har du et problem med at finde ud af hvor filen ligger på
brugeres maskine når du ikke bruger fil selector dialogen (hvor ligger
"filnavn" henne på bruges harddisk ?)
Endvidere skal data submittes som multipart form med mindre du bruger en
java applet eller en anden komponent.

--
Flemming

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 15-07-02 14:43

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Så vidt jeg kan se har du et problem med at finde ud af hvor filen ligger

> brugeres maskine når du ikke bruger fil selector dialogen (hvor ligger

Det kan løses ved at brugeren skriver /put c:\bibliotek\filnavn
destination-filnavn

> Endvidere skal data submittes som multipart form med mindre du bruger en
> java applet eller en anden komponent.

Det er det der er mit problem :)

Men, jeg har løst det ved at brugeren når han skriver /put får en
filerequest op i et nyt vindue. Ikke så kønt, men det virker...