Hvor finder jeg et firewire (IEEE 1394) ka~
Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 13:44

Hej Gruppe

Jeg har en Maxtor firewire disk noget lignende denne (modelnummeret kan jeg
selvfølgelig ikke huske, men det ligner denne):
http://www.maxtor.com/products/externalstorage/externalstorage.htm

Efter noget tid i et skab er firewire-kablet på mystisk vis forsvundet,
hvorfor jeg søger at købe at andet! Kablet skal være udstyret med to ens
stik (6 pins to 6 pins - mener jeg de hedder). Men hvor finder jeg sådan et
stik? Hvem forhandler dem? Det eneste jeg kan finde er kabler med det
rigtige stik i den ene ende og en lille finurlig sag i den anden ende. Den
kan jeg rigtig bruge til noget. Findes der evt en converter/adapter så man
kan konvertere de små til de store...?

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Lars Brink

Dato : 12-07-02 14:11

Prøv: dk.marked.privat.edb

En af www.sandberg.net s forhandlere.

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-07-02 14:25

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message
> Prøv: dk.marked.privat.edb

For et kabel?

> En af www.sandberg.net s forhandlere.

http://www.brinck.dk

Er noget billigere

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 14:55

Bjarke Hansen wrote:
> http://www.brinck.dk
>
> Er noget billigere

Brinck bliver løsningen. 1,8 m til 99,- Det er lige til at klare. Til
sammenligning tager sandberg over 200...

Tak til alle der har bidraget til svaret...

--
Martin K