driver til sb-live 5.1
Fra : J.F.K

Dato : 12-07-02 13:35

Det er nu meget sjovt at være ejer af et Soundblaster Live 5.1 bulk lydkort,
for når man kører winxp så er man f..... lyden er fin nok i windows med i
mit UT da stinker det.
Så går man ud på nettet for at finde nye drivere:
Der findes 2 stk.
SBLive51XPDrvUpdate.exe - 9.067kb
SBLiveXPDrvUpdate.exe - 9.067kb
Som i kan se fylder de nøjagtig det samme, hvorfor så have begge 2 på deres
driverside?

Bortset fra det så virker mit UT stadig ikke

--

- - -

Mvh. John

Fra : Jonny Jensen

Dato : 14-07-02 11:56

> Bortset fra det så virker mit UT stadig ikke

Installerede mit UT på en Windows ME maskine, updaterede den og smed add-ons
in, lavede en HD version (altså crackede min original) og smed den på en CD.
Så kopierer jeg bare den ind på min maskine, som kører Windows XP. Det
virker, og selvom den er cracket kan den sagtens spille online og alt
stadigvæk. Skal bare ikke ændre på high/low sound quality, så f***** den.

Hvis jeg installerer UT normalt og kører det, virker det fint, indtil jeg
ændrer high/low sound quality eller skifter opløsning. Og jeg gider ikke
køre 800x600 når jeg kan køre 1600x1200

Har Windows XP, med SBLive51XPDrvUpdate.exe driveren og SB Live 5.1

Tror det er UT enginen, da mit Rune (også lavet på den motor) gør NØJAGTIG
det samme

Jonny.