Mini-ITX Form Factor ...
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-07-02 09:57

Nogen der ved om, og i så fald hvor, man kan finde tegninger og
specifikationer af Mini-ITX form factoren !?

Jeg tænker på diagrammer over I/O portene så man kan kopiere dette og
fremstille en bagplade til et kabinet herefter.

Håber i har bedere URL's end dem jeg har kunnet støve op!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-07-02 10:59

> specifikationer af Mini-ITX form factoren !?

Tror at den er med på http://www.formfactors.org/

/A

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 12-07-02 11:01

"Anders Majland" <AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev..."

> Tror at den er med på http://www.formfactors.org/

Det var den ik' :(

Men ellers tak for URL'en...

Mvh

Peter Farsinsen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-07-02 13:43

> Det var den ik' :(

Hmm - hvor f*ndne har jeg så set den .... Det må være på en via hjemmeside
..... Prøv at se http://www.via.com.tw/en/VInternet/Mini-iTX.PDF

/Anders

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-07-02 14:38

se også http://www.mini-itx.com/

Ret sødt at putte den i en ps1 kasse

/A

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 11:38

"Peter Farsinsen" <spam@farsinsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tænker på diagrammer over I/O portene så man kan kopiere dette og
> fremstille en bagplade til et kabinet herefter.

Hvis du skal lave kabinet til et VIA EPIA bundkort behøver du ikke alt det
besvær. Du kan nemlig bare bruge den plade der følger med bundkortet og som
passer i hullet i et almindeligt ATX-kabinet.

Claus

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-07-02 14:59

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
og som
> passer i hullet i et almindeligt ATX-kabinet.

Personligt har jeg en plan om at få mokket flere ITX'ere ind i et
ATX-kabinet
Underligt at ingen producenter har fået samme ide endnu

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 16-07-02 21:47

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev..."

> det
> og som

Uhm, min newsreader fucker men jeg har læst Claus' indlæg på google ... det
er da alt for sejt at der følger sån' en plade med, det gør jo det hele lidt
nemmere !

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Ukendt

Dato : 16-07-02 21:55

> [...]
det
> er da alt for sejt at der følger sån' en plade med, det gør jo det hele

Øhh gør der ikke det til alle bundkort? Jeg har i hvert fald aldrig købt et
ATX-agtigt bundkort hvor der ikke gjorde.

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 20:57

> [...]
>
> Jeg tænker på diagrammer over I/O portene så man kan kopiere dette og
> fremstille en bagplade til et kabinet herefter.

Helt tilfældigt faldt jeg over det du søger Peter!

Værsgo:

http://www.viavpsd.com/product/3/4/EPIA_operating_guidelines.pdf

Claus