MER YES !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : marianne hellemose

Dato : 12-07-02 09:20

Så har jeg lige talt med journalisten fra DR-østjylland.
Hun er også meget hooked på at tage sagen, hun har
snakket med direktøren fra Dyrlæge-foreningen, det
viser sig at Breth har været on/off medlem, det er langt fra
første gang han er i deres søgelys, men de er nødt til at
overholde de "forretnings-gange" de nu engang har.
Dette kan tage lidt tid for som journalist er hun også nødt til at sikre sig
at tingene er hvad de ser ud til, hun er
temmelig sikker på at det er de, alt i alt en god samtale
hvor jeg lovede at holde hende underrettet og videre-
sende evt. nye oplysninger, bl.a ville hun meget gerne i
kontakt med de involverede, så jeg håber at de modtager mine breve positivt

jublende hilsner
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : goofy

Dato : 12-07-02 09:22

Hej Marianne
Igen igen Godt gået

Vil du sende mig de artikler du har og dem du fremover får?

Skriv hvis jeg skal foretage mig noget

Steen Vinbæk

Fra : Trine Alsing

Dato : 12-07-02 11:47

Hej Marianne

Igen igen hatten af for dig.....

Det var da en nyhed der fik smilet frem

God weekend og keep up the good work!

Hilsen
Trine

Fra : Jette

Dato : 12-07-02 19:52

"marianne hellemose" skrev:
> Så har jeg lige talt med journalisten fra DR-østjylland.
> Hun er også meget hooked på at tage sagen, hun har
[klip]

Det er godt nok flot Marianne!! Bare klø på!

Mvh. Jette

Fra : Mette Frederiksen

Dato : 12-07-02 21:21

> Så har jeg lige talt med journalisten fra DR-østjylland.
> Hun er også meget hooked på at tage sagen,

øøøhhh. jeg tror jeg er lidt tabt her... jeg har vist ikke fulgt ordentligt
med de sidste par dage.... (de sidste 14 dage har jeg arbejdet ca. 12 timer
om dagen og ca. 8 timer om dagen i weekenderne).. Så nu prøver jeg at samle
lidt op....

øøøhhh.. hvad er det der sker? er det ham dyrlægen der en gang var nogle
links til nogle artikler om? eller hvad?!?!

Beklager min uvidenhed! *S*

Mette

Fra : Denise

Dato : 12-07-02 22:46