Laksefiskeri i nærheden af Göteborg
Fra : Brian Madsen

Dato : 12-07-02 07:49

Hej ng.

Jeg står og skal arrangere en weekend-laksetur til Sverige. Helst i
overkommelig køreradius fra Göteborg. Havde egentlig regnet med Örekilsälven
ved Munkedal, www.orekil.com, (100 km nord for Göteborg), men de havde ikke
lige 7 ledige kort den pågældende weekend

Det må MEGET gerne være en elv med stryg og pools. Så jeg ser ikke Götaälven
som en mulighed. Det skal være til både spinne- og flue-fiskeri.

På forhånd tak.
Brian Madsen
Aalborg

Fra : Fam. Christensen

Dato : 12-07-02 18:49

- Hvad med Atran-elven? Det er vel ikke så forfærdelig langt fra Göteborg.

Fra : peter söderlund

Dato : 13-07-02 17:39

Här kan du läsa om fiske i göteborgstrakten: http://www.sportfiskarna-gbg.o.se/

mvh peter a