Valg af barnevogn
Fra : Flemming Nielsen

Dato : 12-07-02 06:46

Hej NG

Vi er så småt begyndt at kigge barnevogn og har læst en del tilbage i
gruppen. Alle har selvfølelig deres favorit, men jeg har læst meget lidt om
Brio's vogne. Jeg har fundet ud af at producenten af Simo og Brio er den
samme og har hørt meget godt om Simo.

Vi overvejer en Brio Trend, er der nogle der har erfaringer med denne?

Janne

Fra : Iben

Dato : 12-07-02 15:43

> Vi overvejer en Brio Trend, er der nogle der har erfaringer med denne?
>
> Janne

Hej Janne,

Vi har en Brio Storebjørn, og har været meget glade for den, den har et
liggemål på 95 cm, og det er først nu at vore datter på 2½ der er lang af
sin alder (97 cm), ikke kan være i den mere, men ligger med benene ud over
kanten når hun sover i den, alle vi kender der har købt Brio - ligegyldigt
hvilken af deres modeller - er glade og tilfredse med købet !

God jagt efter barnevognen !

Hilsner fra Iben

Fra : MAndersen

Dato : 18-07-02 21:28

Hej Janne.

Vi blev i tidernes morgen anbefalet en Condor, idet den bla. havde et langt
liggemål 95cm. som vi stadig er glade for. Imidlertid viste Condor sig ikke
at holde til normalt brug, malingen skaller af, stoffet blev hurtigt ødelagt
af solen, og vognen knirker som bare f.....
3 af vores øvrige venner købte også en Condor og deres har samme skavanker.
Nu skal vi have nummer 3, og det bliver en Brio med det lange liggemål.

mvh
Michael

Fra : LBR

Dato : 24-07-02 15:35

Vi købte en Brio vogn i ´99 og har kun været tilfredse. Den kan slåes sammen
til næsten ingenting og er lavet af solide materialer. Kan kun anbefales!!