Ø: Printerdriver til Deskjet 660c
Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-07-02 18:50

Hej allesammen !

Jeg har en kammerat der mangler installationsdisketterne eller CDén til en
printer han har arvet fra sin Far (han kunne ikke finde dem i boet). Jeg
mener der er værktøjer med i softwaren bl.a. så man vejledende kan se hvor
meget blæk der er forbrugt - og til rensning m.m.
Er der en der ved hvor at man kan finde dem? for så bliver han glad.

Med venlig sommer hilsen
Ove.

Fra : Tommy.T

Dato : 11-07-02 19:42

"Ove Kristensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> meget blæk der er forbrugt - og til rensning m.m.
> Er der en der ved hvor at man kan finde dem? for så bliver han

Hej Ove.
Nærmeste hjælp er vel hos HP:
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj660c_swen.html
Her kan du downloade en driver.

Mvh Tommy

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-07-02 19:44

"Tommy.T" <lobeto@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[klip]

> Nærmeste hjælp er vel hos HP:
> http://www.hp.com/cposupport/swindexes/dj660c_swen.html
> Her kan du downloade en driver.

Hej Tommy !
Ja det er også rigtigt, men der mangler så stadig væk værktøjerne, det mener
jeg ikke følger med.

Med venlig hilsen og tak for hjælpen
Ove.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 11-07-02 19:44

> Er der en der ved hvor at man kan finde dem? for så bliver han glad.

Prøv producentens hjemmeside ?

Andreas

Fra : Ove Kristensen

Dato : 11-07-02 20:09

"Andreas Jeppesen" <bundy42-BLAH-@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv producentens hjemmeside ?

Hej Andreas !
Det er da prøvet - der er kun drivers - ikke installationsdiskene.