/ Forside / Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Nyhedsindlæg

Spiritisme
#NavnPoint
frk.fidus 995
pallebhan.. 385
Dr.Mark 244
Nordsted1 240
mango 230
Rellom 230
dova 203
jakjoe 200
enligmorh.. 200
Astrologi
Fra :

Dato : 13-02-01 20:02

Er der nogen der kender til det aspekt der hedder dragen ?
Hvad står det nærmere for ?

Hilsen Sanne

Fra : Matrix

Dato : 13-02-01 13:57

Hvis du vil vide det helt detaljeret kan jeg VARMT anbefale The Biggest
Secret by David Icke, der finder du svaret på hvorfor det forsvandt og hvad
man prøver på at holde skjult.

Mvh Matrix

Fra : Rado

Dato : 15-02-01 20:52

On Tue, 13 Feb 2001 13:56:42 +0100, "Matrix" <White@mail1.stofanet.dk>
wrote:

>Hvis du vil vide det helt detaljeret kan jeg VARMT anbefale The Biggest
>Secret by David Icke, der finder du svaret på hvorfor det forsvandt og hvad
>man prøver på at holde skjult.

David Icke virkede rimeligt fornuftig i begyndelsen, men jeg synes han
er kørt helt af sporet efterhånden, og har mistet realitetssansen.

--
Rado

Fra : Matrixx

Dato : 15-02-01 14:26

***Klip***
"> David Icke virkede rimeligt fornuftig i begyndelsen, men jeg synes han
> er kørt helt af sporet efterhånden, og har mistet realitetssansen.
>
> --
> Rado
***Klip***

Jeg forstår hvad du mener...men....det er han overhovedet ikke....nu ved jeg
ikke om du har læst hele Bogen ( The Biggest Secret ) ellers vil jeg da
opfordre dig til at gøre det. Jeg er ikke et sec. i tvivl om at er sandt det
han siger, der er alt alt mange beviser.

Jeg har fået fat i hele serien af hans video'er og det er lige som om de er
bedre til få en til at forstå / acceptere det.

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg bor i sønderjylland og vi laver ind
imellem video / hyggesnak aftener for venner og bekendte og selvfølgelig dem
som er interesseret i det. Så hvis du har muligheden / lysten drop mig en
email og vi laver en aften.

Mvh Matrixx

Fra : Rado

Dato : 19-02-01 02:06

On Thu, 15 Feb 2001 14:26:05 +0100, "Matrixx"
<Matrixx@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>opfordre dig til at gøre det. Jeg er ikke et sec. i tvivl om at er sandt det
>han siger, der er alt alt mange beviser.

Jeg har ikke læst bogen, men jeg hjalp for nogle år siden Jacqueline
Longstaff (der i 96 inviterede Icke til Danmark) med at lægge noget
materiale om hans teorier ud på nettet
(http://5-dimension.org/misc/elite.html). Så jeg kender lidt til det
hele fra hende. Derudover har jeg gennemgået hans eget website
grundigt for ikke så længe siden.

Jeg er helt med på den om den globale elite - selvom jeg nok ser det
hele et lidt andet sted fra. Men det vil være for omfattende at komme
ind på her. Men det jeg stejler over er forskellige uhyrlige påstande
som f.ex. at Bill Clinton er en forklædt blodsugende Draco, der kan
forvandle sig til en øgle, og lignende ting, Nu er jeg ret openminded,
og mener ikke man skal afvise noget 100% på forhånd, uanset hvad det
er, for alt et teoretisk set muligt i dette kreative univers. Men den
slags påstande ligger meget lavt på min sandsynlighedskala. Det hænger
simpelthen ikke sammen med noget som helst i den virkelige verden,
sådan som jeg oplever den - hverken på det fysiske eller højere
planer.

>Jeg har fået fat i hele serien af hans video'er og det er lige som om de er
>bedre til få en til at forstå / acceptere det.

Utvivlsomt. Men jeg ved af erfaring hvor suggestivt det menneskelige
sind er, og hvor let det er at forveksle fantasi med virkelighed.
Fordi Icke måske har ret i nogle af sine påstande, er det jo ikke
nødvendigvis ensbetydende med at alt hvad han siger er rigtigt. Det
gælder iøvrigt også alle andre "autoriteter".

Jeg ved ikke om du så Paul McKenna's Hypnotic Shows på TV for nogle år
siden, men det var en særdeles tankevækkende oplevelse. Især i
forbindelse med forskelligt andet materiale om hypnose og om hvordan
vi opfatter virkeligheden, som jeg senere har studeret. Der burde være
obligatorisk undervisning om de ting her i skolen, for når man er
udstyret med en hjerne er en af de vigtigste ting nok at vide hvordan
den fungerer, før man begynder at bruge den. Også for at undgå at
blive hjernevasket af "eliten", TV-reklamer, religiøse sekter, eller
hvad det nu kan være.

> [...]
>som er interesseret i det. Så hvis du har muligheden / lysten drop mig en

Mange tak for tilbudet - nu bor jeg dog på Sjælland og har iøvrigt
rimeligt travlt for tiden, så det må nok vente til en anden gang.
Men måske vi kan udveksle materiale på anden vis (jeg tror jeg har
noget der måske vil interessere dig) - jeg sender lige en mail om
dette.

--
Rado

Fra : Rick Madsen

Dato : 14-02-01 05:01

 spurgte:

> Er der nogen der kender til det aspekt der hedder dragen ?
> Hvad står det nærmere for ?

En drageformation er en stortrigon sammen med en fjerde planet stående i
et af stortrigonens midtpunkter. Den fjerde planet danner dermed et
oppositionsapekt til én planet,og sekstiler til de to andre.

Som med de andre 'storformationer' giver det mest mening at betragte de
enkelte aspekter involveret hver for sig,og derefter sammenholde med
det øvrige horoskop.

Dragen ser vældig flot ud på en horoskoptegning,men der er selvfølgelig
et væld af kombinationsmuligheder,når hele fire planeter er
involveret;signifikans og fortolkning er derfor også helt individuel.

hvm(som også har en drage i fødselshoroskopet)

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm

Fra : ^

Dato : 14-02-01 18:57

> [...]
> involveret;signifikans og fortolkning er derfor også helt individuel.
>
> hvm(som også har en drage i fødselshoroskopet)
******************************
Hej hmv

Tak for relevant tilbagemelding.

Jeg er klar over at de enkelte planters aspekter skal tolkes, men kan der
siges noget overordnet om drageaspektet. Det er jo sammensat af både
posetive og negative aspekter.

Hilsen Sanne

Fra : Rick Madsen

Dato : 14-02-01 23:29

> Tak for relevant tilbagemelding.
>
> Jeg er klar over at de enkelte planters aspekter skal tolkes, men kan der
> siges noget overordnet om drageaspektet. Det er jo sammensat af både
> posetive og negative aspekter.

Alt andet lige,så vil stortrigonen være af ét element,og den fjerde
planet vil være af det 'modsatte' element. Så en ildstortrigon vil have
en 'dragespids' af luft;en vandstortrigon en spidsplanet i jord - og
vice versa...

Den 'sovepudeeffekt' man pr. tradition(og med nogen rette)har tilskrevet
stortrigonen,bliver ofte helt ophævet af sådan en fjerde 'drageplanet';
men det afhænger af hvilke planeter,og hvor i formationen de står.

Dragen *kan* indikere en stor kreativ begavelse med et stærkt "drive".

hvm
--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm