Aldrig mere M$-tastatur!!!
Fra : Rasmus A. N.

Dato : 11-07-02 17:21

Hej gruppe, igår afgik mit elendige MicroSoft Ergoultraskodtastatur
ved døden...
Nu Rules verdens bedste KISS tastatur igen på mit skrivebord:
Se mere her: http://www.spectrus.dk/ - scroll lidt ned, og forstå.

--
Venligst:
Rasmus.

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-07-02 18:37

Rasmus A. N. wrote:
> Hej gruppe, igår afgik mit elendige MicroSoft Ergoultraskodtastatur
> ved døden...

Du skriver:
"...et M$-tastatur, der aldrig her virket som ønsket og lovet."

Hvis ikke tastaturet levede op til de lovede specifikationer, hvorfor
har du så ikke bare fået det byttet?

> Nu Rules verdens bedste KISS tastatur igen på mit skrivebord:
> Se mere her: http://www.spectrus.dk/ - scroll lidt ned, og forstå.

Vi har netop købt et par af disse Keytronic tastaturer og på 2 af dem
virker 5-tals-tasten på det numeriske tastatur næsten ikke (man skal
trykke MEGET hårdt). Jeg er ikke imponeret.

Kim Jensen
kelvin8.com · the design database project

Fra : René Jensen

Dato : 12-07-02 01:38

Kim Jensen wrote:
> Vi har netop købt et par af disse Keytronic tastaturer og på 2 af dem
> virker 5-tals-tasten på det numeriske tastatur næsten ikke (man skal
> trykke MEGET hårdt). Jeg er ikke imponeret.

Hmmm ... det lyder ganske underligt, selv har jeg haft Keytronic
tastatur lige siden jeg fik min første 386'ere, og det tastatur virker
stadigt i dag, selvf. er det mere snavset og støvet, men det virker uden
problemer - så skulle jeg have en godt kvalitets tastatur, så ville
valget helt klart være Keytronic med Ergoforce.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 11-07-02 22:21

"Rasmus A. N." <rasmus@spectrus.dk> wrote in message
> [...]
> ved døden...
> Nu Rules verdens bedste KISS tastatur igen på mit skrivebord:

Du beholdte dog M$-musen

M.v.h.

Fra : Rasmus A. N.

Dato : 12-07-02 15:11

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@FJERNstofanet.dk> skrev:

> Du beholdte dog M$-musen

Ja, det er god mus og M$ har formået at lave nogle
brugbare drivere til den, hvilket IKKE var tilfældet
med tastaturet.
Okay, føderne var færdige efter 6 måneder, så jeg
har selv opfundet nogle nye føder til den - pris 12,-.

Det var mest af alt problemet med XP driverne, der
gjorde mig helt træt af M$ tastaturet - som mig
bekendt benytter Keytronic indmad.

5-tallet virker fint her!

KEYTRONIC - forever!

--
Venligst:
Rasmus.

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-07-02 15:51

> Nu Rules verdens bedste KISS tastatur igen på mit skrivebord:
> Se mere her: http://www.spectrus.dk/ - scroll lidt ned, og forstå.

Citat:"Sådan ser det ud - ingen dikkedarer, kun de nødvendige knapper:"

Der er s** da windows taster på !

Jeg har dog også solgt ud og købt et IBM Preferred USB Keyboard (Stealth
Black) 106 keys / USB . Det har faktisk fået et par anvendelig knapper
ekstra. Et par frem og tilbage knapper ved siden af piletasterne til surfing

Min favorit er nu stadig "Cherry G81-1800LPMDK" (Made in germany) der har et
deligt kompakt layout, men helt std. taste størrelse. Dvs gruppen med pgup
og pgdn ligger over det numeriske tastatur, der så er riykket helt tæt på
return tasten
(http://www.allthingspos.com/cherry/g81-1800-compact-keyboard.htm). Men det
bruger jeg på arbejde og det ligner efterhånden noget der er løgn - men der
virker perfekt og har tjent mig siden 1997

--
Anders Majland
S: Logitech Cordless Keyboard og Cordless Wheel Mouse