Flere åbninger af acces-databaser
Fra : Kasper Johansen

Dato : 11-07-02 12:52

Hejsa...
Jeg sidder og lejer lidt med både ASP og PHP. Indtil videre prøver jeg på at
lære at håndtere ASP's acces-database og er stødt ind i et lille problem.

Jeg er ved at lave et messageboard og har brug for at kunne åbne den samme
tabel flere gange UDEN at lave flere objekter tl åbning. Den skal kunne
tjekke replys uendeligt ud og derfor skal den kunne åbne konstant. Er dette
muligt??

----
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk

Fra : René Jensen

Dato : 11-07-02 13:32

Kasper Johansen wrote:

> [...]
> tjekke replys uendeligt ud og derfor skal den kunne åbne konstant. Er dette

Hvis jeg forstå din problemstilling korrekt, så kan du benytte noget der
hedder "disconnected recordsets", hvor man benytter en lokal markør til
at bladre i data, imens du kan åbne nye med den samme forbindelse til
databasen.
Prøv at søg efter dette på http://www.netcoders.dk/ for kodeeksempel.

Med venlig hilsen,
René Jensen