JMail 4.1 og PGP
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-02-01 22:27

Jeg kunne godt tænke mig at eksperimentere lidt med JMails
PGP-funktionalitet, men jeg har ikke kunnet få det til at virke. Jeg får
fejl-meddelelsen:

Error Type:
jmail.Message (0x8000FFFF)
This function is not included in the free version of jmail.
/root/pgpsign.asp, line 11

med koden

<%
set msg = Server.CreateObject( "JMail.Message" )
msg.From = "jesper@stocholm.dk"
msg.Subject = "Signeret email"
msg.Body = "Signeret email"
msg.AddRecipient "jesper@stocholm.dk", "Jesper Stocholm - signed"
msg.PGPSign = true '********** det er denne linie det går galt i
msg.PGPSignKey = "jesper@stocholm.dk"
msg.PGPPassPhrase = "xxxxxxxxx"
msg.Send "mail"
%>

Jeg har ikke kunnet finde noget på tech.dimac.net, om at der skulle være en
købeversion af JMail ... men er det mig, der er blind ?

Jesper
--
Hold kæft du har nogen store balder - spiller du curling ?
- scorekommentar på http://www.mobilsjov.dk

Fra : FH

Dato : 13-02-01 23:15

On Tue, 13 Feb 2001 22:27:28 +0100, "Jesper Stocholm"
<spam@stocholm.dk> wrote:

> [...]
>
>Error Type:
>jmail.Message (0x8000FFFF)
>This function is not included in the free version of jmail.

Fejlbeskeden er faktisk god nok

>Jeg har ikke kunnet finde noget på tech.dimac.net, om at der skulle være en
>købeversion af JMail ... men er det mig, der er blind ?
>
>Jesper

http://www.dimac.net/isapiscript.dll?action=read&id=32235
Under "Requirements" står der, at JMail skal være registreret, før du
kan bruge netop PGP

--
Flemming H.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 13-02-01 23:56

"FH" <flemming@fmnet.dk> wrote in message

> Fejlbeskeden er faktisk god nok

> http://www.dimac.net/isapiscript.dll?action=read&id=32235
> Under "Requirements" står der, at JMail skal være registreret, før du
> kan bruge netop PGP

crap ! ... $49 er mange penge blot for at få lidt legetøj ...

Jesper