Fejl ved MSIE5.5
Fra : Henning Fuchs

Dato : 30-12-00 19:13

Hej,

Jeg har et mindre problem.....

Efter jeg reinstallerede hele min maskine og installeede MSIE55 (som jeg
også kørete med før) kan jeg ikke chatte på Dating.dk

Eller med andre ord, jeg kan godt chatte, men når jeg trykker på en profil,
kommer MSIE op med en Script-fejl..
Jeg kan ligeledes heller ikke chatte på jubii, for det kan jeg heller ikke
trykke på andre chatteres navne..

Jeg har efterfølgende prøvet at opgradere til MSIE5.5 SP1, men det har ikke
hjulpet..

Jeg har prøvet at skrive til dem som programmerer Dating.dk chatten, men de
har ikke gidet svare..

Hvad kan der være galt?? Jeg har kigget på stort set ALT hvad jeg kan komme
på..

/Henning

Fra : Dennis Andersen

Dato : 02-01-01 20:01

Hej Henning,

> Eller med andre ord, jeg kan godt chatte, men når jeg trykker
> på en profil, kommer MSIE op med en Script-fejl..

Er det også en script-fejl der kommer på Jubii? I så fald så
lyder det jo til at der er noget i vejen med enten IE, eller også
så er du meget uheldig at der bare er fejl på begge siderne.

Jeg kan lige prøve at gå ind på en af dem hvis jeg får tid, så
jeg kan se om de virker i min browser.

Står der forresten ikke nogen om hvad det er for en fejl? Hvis
der gør, kan du lige prøve at poste det her, for så er det lidt
nemmere at hjælpe.

Dennis Andersen
deniande@12move.dk