CS Server list
Fra : Dark Angel

Dato : 11-07-02 02:44

Hejsa

Jeg skal bruge et script magen til det her:
http://www.stivan.dk/default.asp?page=svrinfo&server=212.97.202.28:27016
hvor scriptet udskriver på en side, hvem der spiller, hvor mange der er
plads til, Anticheat osv. er der nogle der kan hjælpe mig med det ?

Jeg har et PHP Script, men jeg kan ikke få det til at virke, fordi at der
skal bruges noget der hedder PHPNuke Admin, jeg har downloaded PHPNuke
Admin, men fatter det ikke... nogle der vil hjælpe ? Det ville være kanont
hvis det kunne blive omsrkevet til ASP, da jeg ik fatter PHP, men bare det
kan komme til at virke er det cool..

Mvh Morten

Fra : Thomas L. Kjeldsen

Dato : 11-07-02 04:57

Dark Angel wrote:

> [...]
> hvor scriptet udskriver på en side, hvem der spiller, hvor mange der
> er plads til, Anticheat osv. er der nogle der kan hjælpe mig med det ?

Tag evt udgangspunkt i Henriks CounterStrike PHP-klasse:
http://www.zend.com/codex.php?id=492&single=1

vh Thomas

Fra : Dark Angel

Dato : 11-07-02 10:30

Hejsa
Tak for linket, men så vidt jeg kan se i det PHP script skan man ind og
sætte server IP og port ind i scriptet, kan det laves så man f.eks. skriver
csliste.php?mode=server=10.0.0.1:27015 hvor 10.0.0.1 er IP'en på serveren o
:27015 er porten, så jeg ikke skal have scriptet liggende 100 gange da jeg
har en del servere og skal have sat ind. ?

Lidt ligesom de har på :
http://www.stivan.dk/default.asp?page=svrinfo&server=212.97.202.28:27016
Du kan se at sidste står der 212.97.202.28:27016 Hvilket er [IP] : [Port]
og man kan sætte hvilken som helst server ip og port ind, hvor den så samler
oplysningerne sammen og smider dem ud på en side.

Mvh Morten

Fra : Kasper Johansen

Dato : 11-07-02 11:36

Lav dit script, lav en MySQL-database... Smid IP- port osv. ind der og få
den til at køre scriptet på samtlige data...

----
Mvh Kasper
www.levithan.h4f.dk

Fra : Dark Angel

Dato : 11-07-02 18:05

hejsa

ehh.. er der ik en anden måde da jeg ikke kan finde ud af det med MySQL
databaseR ?

Mvh Morten

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-02 09:32

> hejsa
>
> ehh.. er der ik en anden måde da jeg ikke kan finde ud af det med MySQL
> databaseR ?

Lav en fil du inkluderer i dit script. I denne fil har du et array med
samtlige IP-adresser der skal bruges.

--
Niels Henriksen
Softwareudvikler

Fra : Kasper Johansen

Dato : 12-07-02 13:11

Tjaa... Også det. Hvis du bare du har en eller anden form for database kan
det jo gøres. Jeg regner med at grunden til at du ikke bryder dig om MySQL
er fordi du bruger ASP?? Hvis det er tilfældet kan du jo også bare bruge
Acces-databaser (hvis du da ikke kan finde ud af MySQL som er både hurtigere
og bedre)...

Fra : Dark Angel

Dato : 18-07-02 02:42

Hejsa

Kan jeg evt. få nogle rare mennesker til at hjælpe mig med at lave skidet?

Mvh Morten

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-07-02 12:22

"Kasper Johansen" <Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> Lav dit script, lav en MySQL-database... Smid IP- port osv. ind der og få
> den til at køre scriptet på samtlige data...

Du behøver ikke kører et script der trækker samtlige data ud, når du kun
skal have en liste. Der vil det naturligvis være en god idé kun at gøre det
f.eks. på server, navn, antal spillere, og hvor mange der er online - som
f.eks. på vores site:
http://www.beone.dk/default.php?site=csstat&type=servere

Skal man så have mere info om serveren (altså hvem er onlinie osv), så
klikker du på serveren, og så snart den gør det, så opdatere den det i
databasen (på den måde mindsker du trafikken til MySQL'en). Desuden så
trækker den ligeledes de resterende data ud (men altså først når du klikker
på den) - som f.eks.
http://www.beone.dk/default.php?site=csstat&type=stat&serv=62.242.167.151:27
015

Og ja, Morten - her kan du såmen bare skifte IP'en og porten ud med hvilken
som helst anden server, så får du data på den. Alle de servere som er på
vores liste - de ligger i basen, og trækkes altså derfra hver gang en bruger
åbner siden.

Jeg ved ikke om det var den store hjælp - nok nærmere en kort forklaring på
hvordan vi gør det. Men om det virker til MySQL og hvordan og hvorledes med
hensyn til en ASP-udgave - der kan jeg ikke hjælpe dig. Men så vidt jeg er
orinteret så kører Stivans på en MySQL - Correct me if I'm Wrong T2, Eboney
eller hvem der nu sidder med det

Mvh
Henrik Pedersen (aka Creepy)