USB el. USB 2,0
Fra : JS

Dato : 10-07-02 22:36

Er der grund til at lægge speciel vægt i valget mellem den "ganle" USB og
den nye?.
Jeg skal købe ny maskine og de to jeg står og skal vælge imellem er næsten
ens - bortset fra prisen og så lige USB portene.

JS

Fra : Jimme

Dato : 10-07-02 22:45

det kommer an på hvad du skal bruge computeren til.
usb 2.0 er bagudkompatibel, og du kan altså godt bruge "gamle" usb-enheder i
usb 2.0 stik.
hvis du har planer om extern harddisk, brænder eller lignende ville jeg gå
efter usb 2.0.
du skal ikke betale mere en et par hundrede ekstra (hvis computerene eller
er ens) for usb 2.0, for du kan altid købe et kort med 3 usb 2.0 enheder på
som oci-kort

Fra : Martin K

Dato : 11-07-02 08:15

Jimme wrote:
> du skal ikke betale mere en et par hundrede ekstra (hvis computerene
> eller er ens) for usb 2.0, for du kan altid købe et kort med 3 usb
> 2.0 enheder på som oci-kort

Ikke hvis det er kvalitet fra f.eks. Adaptec. Så kan et par hundrede kroner
ikke gøre det...

--
Martin K

Fra : Jimme

Dato : 11-07-02 16:48

undskyld så siger vi 300 kr.
men please

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 09:06

Jimme wrote:
> undskyld så siger vi 300 kr.

Ikke noget at undskylde, ville blot lige pointere det... Det billigste på
edbpriser pt. er:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1314737896

--
Martin K